- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

ایجاد شور و نشاط اجتماعی برای شهروندان از وظایف شورای شهر و شهرداری است

به گزارش روابط عمومی شورای شهر و شهرداری پارس آباد، صمد نوری رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای شهر پارس آباد ضمن خوش آمدگویی و تبریک بمناسبت ولادت با سعادت حضرت امام رضا (ع) ، هفته مبارکه دولت و روز کارمند را به دولتمردان و مسئولین و کارکنان زحمتکش و صدیق نظام جمهوری اسلامی در خصوص ایجاد شور و نشاط اجتماعی و برنامه های مختلف فرهنگی ورزشی، مذهبی، هنری و علمی در قالب طرح های متنوع و عملیاتی در اختیار حاضرین قرار داد.

IMG_2589

صمد نوری اظهار کرد: علاوه بر کارهای عمرانی و زیباسازی شهر ایجاد برنامه های فرهنگی هنری از وظایف اصلی شورا و شهرداری می باشد و اعضای شورای شهر و شهرداری موظف هستند جهت تقویت روحیه شهروندان برنامه هایی در نقاط مختلف شهر اجرا کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی گفت: برای برگزاری هر چه باشکوهتر کمیته تخصصی جهت برنامه ریزی بهتر در شان شهر و شهروندان محترم تشکیل خواهد شد و برای هر برنامه جلسات تخصصی قبل از اجرا از نکته نظرات و تجارب افراد مجرب و متخصص استفاده خواهد شد.

IMG_2579

بعد از بحث و بررسی و تبادل نظر رئیس کمیسیون برنامه های پیشنهادی را به شرح ذیل اعلام کرد و خواستار همکاری در راستای برگزاری و عملیاتی کردن برنامه ها در جهت شور و نشاط اجتماعی و تقویت روحیه شهروندان از اصحاب رسانه در جهت منعکس کردن هر چه بهتر این مراسمات شد.

عظیم قربانی نائب رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی خواستار مشارکت مردم در جهت حمایت از شورای شهر و شهرداری برای آبادانی و برگزاری هر چه باشکوهتر شد و ایشان نیز خاطرنشان کردند مردم غیور و شهید پرور دشت مغان برای داشتن شهری زیبا و سالم نیازمند برگزاری برنامه های فرهنگی در شهر می باشد شهرداری نیز مکلف است تا برنامه های فرهنگی ورزشی را در برنامه کاری خود قرار دهد.

IMG_2581

خانم لیلا ایمانزاده دبیر کمیسیون فرهنگی ورزشی اظهار داشت: آداب و رسوم منطقه مغان باید در مراسمات و جشنواره های مختلف برای شهر و شهروندان نمایش داده شود و آموزش فرهنگ شهر و شهرنشینی باید در دستور کار شهرداری قرار بگیرد.

مهندس صیاد عباسزاده سرپرست جدید شهرداری پارس آبادگفت: شهر پارس آباد با توجه به وجود پتانسیل بالقوه در منطقه، شهرداری آماده همکاری با برنامه ها و طرحهای پیشنهادی کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای شهر بعد از مصوب شدن در جلسه شورا با همت کارکنان محترم و باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری در جهت هر چه با شکوهتر جلوه دادن مراسمات و جشنواره از طریق رسانه ها وسیمای استانی و کشوری است.

IMG_2588

13 Comments (Open | Close)

13 Comments To "ایجاد شور و نشاط اجتماعی برای شهروندان از وظایف شورای شهر و شهرداری است"

#1 Comment By نشاط On 2015/08/28 @ 6:15 ق.ظ

جناب آقای صمد نوری و هیت محترم شورا شهر پارس اباد ، شهرداری و شورا تاکنون برای یک معضل مهم شهر که بهداشت عمومی و فردی را مورد تهدید قرار داده است غافل است و کار اساسی نکرده . مسئله و مشکل زباله شهری است که محلات را خصوصا شهرکها را مورد تهدید جدی قرار داده مشکل حمل بموقع است و مشکل دفع و دفن زباله مشکل زباله دانی ها و نظافت و ضد عفونی زباله دانی و محل قرار گرفتن زباله دانی ها مهمترین چالش پیش روی شورا است شورا چه طرحی در این زمینه دارد یادتان نرود بهداشت عمومی و فردی شادی می اورد زیباسازی و گل کاری نشاط می اورد شما لطف کنید محلات و شهرکها را از نزدیک ببینید چه منظره ی زشت این زباله دانی پدید اورده اند .
پیشنهاد (الف- جمع اوری و دفن زباله روزانه و بصورت مکانیزه با قرار داد بستن با بخش خصوصی انجام شود
ب)- برای هر یک از خانه ها یک طرح شیک زباله دانی مناسب و سرپوش دار طراحی و به قیمت نازل بفروشید و اجباری کنید اینکارها را چون بهداشت عمومی مطرح است .
ج)-زباله دانی ها را سرپوش دار تهیه کنید و مواد ضدعفونی هرچند یکبار بداخل بریزید.
د)- ستاد زباله و شعبه مخصوص زباله ایجاد کنید و این ستاد در کنارش اموزش و بهداشت را نیز اضافه کنید.
اقای نوری شما اگر مشکل زباله را حل کنید یعنی مکانیزه و شیک و بروز باشد خیلی محبوبیت پیدا می کنید از خود اثار بجا بگذارید فردای قیامت روسفید باشید.

#2 Comment By یک شهروند On 2015/08/28 @ 9:22 ق.ظ

جناب اقای صمد نوری متشکریم از شما و از خداوند منان نیز سپاسگزار هستیم که افرادی مثل شما نیز در سیستم شورا هستند و وجدانشان را زیر پا نمیزارند

#3 Comment By اهالی شهید صفایی On 2015/08/28 @ 9:26 ق.ظ

آقای نوری امیدواریم همانطور که توانستید با خوش قولی خودتان و پیگیریهای لازم در خصوص اسفالت خیابان شهید صفایی اینبار نیز بتوانید با ایجاد مراسمات شاد مختلف در شهر لیاقتتان را برای مردم اثبات کنید

#4 Comment By شهرزیبا شهروند سالم On 2015/08/28 @ 9:29 ق.ظ

سرپرست شهردار فعلی کارنامه خوبی دارند انشالله سرپرست فعلی بتواند با اعضای فعلی شورا این مراسمات را اجرا کند تا حداقل از این وضعیت کسل کننده بیرون بیاییم و شور و نشاط در مردم پدیدار شود

#5 Comment By ناشناس On 2015/08/28 @ 9:31 ق.ظ

واقعا جای خوشبختی است که دو فرد لایق و ورزشکار با وجدان در شورای اسلامی شهر برای مردم خدمت می کنند
اقای قربانی و نوری استدعا داریم با پیگیری سریعتر این مسائل شهر را از حالت یکنواختی بیرون بیاورید

#6 Comment By دانشجو On 2015/08/28 @ 9:32 ق.ظ

خدا روشکر برای اولین بار در شهر پارس اباد از این مراسمات هم خواهیم داشت اعضای شورای اسلامی شهر مچکریم

#7 Comment By شهروند انگوتی On 2015/08/28 @ 9:35 ق.ظ

صیاد عباسزاده فرد توانمند و لایق برای سمت شهرداری می باشد انشالا بتوانید از این فرد در سمت شهرداری بهترین استفاده را داشته باشید
فرد دلسوز و کاری می باشد

#8 Comment By ناشناس On 2015/08/28 @ 2:59 ب.ظ

اگه‌توانمند‌بود‌که‌عزل‌نمیشد،‌یه‌فکری‌هم‌به‌حال‌کمپ‌مغان‌بکنین

#9 Comment By ناشناس On 2015/08/29 @ 2:35 ب.ظ

از اعضای شورای اسلامی شهر بابت پیگیریهای اخیری که در سطح شهر داشته اند و توانستند با عزل شهردار همت و تلاش خود را در جهت اسفالت ریزی و کارهای عمرانی شهر نمایان کنند تشکر می کنیم و از خداوند برایشان آرزوی موفقیت در جهت تلاش بیشتر برای شهریمیز ارزومندیم

#10 Comment By صمد نوری On 2015/08/29 @ 5:09 ب.ظ

باسلام.وعرض ادب و احترام به خدمت تک تک همشهریان محترم .
از پیشنهادوانتقادهای بجا وسازنده وتشویقهای شهروندان محترم وصاحبنظران منطقه بی نهایت سپاسگذارم امیداست بارهنمودهای دوستان کارشناس ومتخصص وباهمت وتلاشهای همکاران شوراوشهردارومجموعه شهرداری بتوانیم درشان شهر و شهروندان محترم گامهای بلند برداشته و همچنین برای نسلهای آینده آثاربجا و بیادماندنی و مورد قبول انها قرار بگیرد و همچنین آماده دریافت نقطه نظرات شما شهروندان گرامی هستم .
و از شخص “نشاط” نیز ممنون هستم که نظرات و پیشنهادات سازنده ای برای عمران و ابادانی شهر پارس اباد ارائه نموده اند برای رفع معضلات بهداشت شهر نیز بررسی های کارشناسی انجام شده است و در اینده نزدیک نیز اقدامات لازم صورت می گیرد. و در صورت امکان با اینجانب در تماس باشند تا از وجود این شهروند عزیز و سایر شهروندان در تحقق اهداف و داشتن شهری زیبا استفاده نماییم.
تلفن تماس: ۰۹۱۴۸۳۹۹۶۶۰

#11 Comment By دانشجو On 2015/08/29 @ 7:56 ب.ظ

با سلام
به اعضای شورای اسلامی پیشنهاد میکنم برای ارایه پیشنهادات و انتقادات از طریق شهروندان صندوقی ترتیب بدهید تا اعضای شورا راحتر بتوانند از انتقادات وپیشنهادات شهروندان با خبر بشوند
در ضمن از مسول پایگاه خبری مغانه خواهشمند هست مطالب وانتقادات رادر جهت منافع شخصی خود ودوستان حذف نکنن منتشر کنند

#12 Comment By علی گنجی On 2015/08/30 @ 6:39 ق.ظ

ازتصمیات چندروزه پیش شورا تقدیر وباعث نشاط مردم شهرخواهدشد.

#13 Comment By علی گنجی On 2015/08/30 @ 6:41 ق.ظ

عالی بود متشگرم