امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : اکتبر 30th, 2013 6:36 | کد خبر : 1388 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

اکثر ساختمان های مسکونی پارس آباد فاقد سندرسمی است

رئیس شورای اسلامی شهر پارس آباد گفت: اکثر ساختمان های مسکونی در حاشیه و حتی داخل شهر پارس آباد، قولنامه ای و فاقد سند مالکیت رسمی است. به گزارش ایرنا، مطلب محبی روز چهارشنبه در آئین معارفه شهردار جدید پارس آباد، افزود: وجود چنین ساختمان هایی سبب شده تا شهرداری در ارائه خدمات مطلوب و […]

1 (3)

رئیس شورای اسلامی شهر پارس آباد گفت: اکثر ساختمان های مسکونی در حاشیه و حتی داخل شهر پارس آباد، قولنامه ای و فاقد سند مالکیت رسمی است.

به گزارش ایرنا، مطلب محبی روز چهارشنبه در آئین معارفه شهردار جدید پارس آباد، افزود: وجود چنین ساختمان هایی سبب شده تا شهرداری در ارائه خدمات مطلوب و بهینه به شهروندان با مشکل مواجه شود.
وی، با بیان اینکه به علت نبود سیستم دفع و هدایت آب های سطحی، در کمترین بارندگی اکثر خیابان ها و ساختمان های مسکونی و اداری این شهر دچار آبگرفتگی می شود، بر ضرورت مطالعه و اجرای طرح جمع آوری و هدایت آب های سطحی در پارس آباد تاکید کرد و افزود: مطالعه اولیه این طرح در اولویت برنامه های شورای شهر و شهرداری قرار دارد.
وی، با اعلام اینکه اجرای این طرح مهم به اعتبارات کلان ملی و استانی نیاز دارد، از استاندار اردبیل خواست با تخصیص اعتبارات لازم، این مجموعه را در تحقق و عملیاتی کردن طرح جمع آوری و هدایت آب های سطحی یاری کند.
به گفته وی، تنها 30درصد ساختمان های موجود در سطح شهر پارس آباد به صورت قانونی احداث شده است و شهرداری از 30درصد شهروندان عوارض اخذ می کند و برای 100درصد مردم خدمات می دهد.
او، اظهار کرد: در صورت حل مشکل سند مالکیت ساختمان های فاقد سند رسمی، این شهر در مسیر رشد و توسعه قرار خواهد گرفت.
محبی،بابیان اینکه تفرجگاه ساحلی ارس از مهم ترین پروژه های شهرداری پارس آباد است، تصریح کرد: این تفرجگاه هم اکنون به ابتدایی ترین امکانات مجهز است و برای تجهیز آن به امکانات بیشتر، به اعتبارات ویژه ای نیاز است.
وی، پاکدستی، مردم داری و قانون مداری را از ویژگی های شهردار جدید عنوان کرد و گفت: داداشی جزو خانواده ایثارگر و از نیروهای مجرب و متعهد منطقه می باشد که تا کنون پروژه های عمرانی و آموزشی زیادی اجرا کرده است.
رئیس شورای شهر پارس آباد اضافه کرد: اعضای شورای اسلامی شهر با اتحاد و همگرایی شهردار را در اجرای برنامه ها و طرح های توسعه ای پشتیبانی و همراهی خواهند کرد.
شهردار جدید پارس آباد نیز گفت: شهرداری برای تحقق برنامه های خود و اجرای هرچه بهتر طرح ها عمرانی و خدمات رسانی مطلوب و شایسته به شهروندان نیازمند همکاری آحاد جامعه و خرد جمعی است.
احمد دادشی، افزود: تلاش خواهیم کرد با ایجاد وحدت و تعامل سازنده با اعضای شورا و دستگاه های اجرایی و هماهنگی با فرمانداری و استفاده از دیدگاه ها و نظرات کارشناسان و متخصصان و به کار گیری نیروهای متخصص و متعهد طرح های مهمی را در سطح شهر عملیاتی کنیم.
وی، از مدیران دستگاه های دولتی خواست، شهرداری را در اجرای برنامه ها و طرح ها و خدمات رسانی مطلوب به عموم مردم یاری کنند.

اخبار مرتبط

نظرات