- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

اکبر عبدی در زادگاهش تجلیل شد/کلید طلایی شهر در دستان هنرپیشه کشوری

به گزارش مغانه به نقل از فارس ، در مراسمی که عصر امروز در سالن ۶ هزار نفری رضازاده اردبیل برگزار شد، رئیس شورای شهر اردبیل، اظهار کرد: شورای شهر و شهرداری با هدف توسعه فضای شور و نشاط در جامعه و تحرک‌بخشی به فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی چنین جشن‌هایی را در مناسبت‌های مختلف تدارک دیده است.

زکی‌الله خوشبخت افزود: در آستانه یک رویداد تاریخی ماندگار در کشورمان یعنی حماسه ۹ دی هستیم که روز عهد و میثاق بستن دوباره ملت ایران با خط ولایت و رهبری شایسته بوده که این حماسه چشم فتنه‌گران و کوردلان داخلی را در آورده است.

وی با بیان اینکه در خلق حماسه ۹ دی همه ملت به صحنه آمدند تا با بصیرت انقلابی و عاشورایی خود توطئه دشمنان خارجی و داخلی را نقش بر آب کنند، افزود: این ملت پشتیبانی خود را از نظام اسلامی هیچ وقت از دست نمی‌دهد.

خوشبخت در ادامه سخنان خود به یکی از وظایف خطیر شورای شهر و شهرداری در ارتقای شور و نشاط اجتماعی اشاره کرد و ادامه داد: بعد از پشت‌ سر گذاشتن دو ماه عزاداری و عرض ارادت به امام حسین(ع) و اهل بیت عصمت و طهارت امروز در ماه ربیع و در جشن میلاد رسول گرامی اسلام همه در فضای شور و نشاط اجتماعی تلاش می‌کنند تا در شهر مهربانی‌ها اردبیل در کنار همه زیبایی‌ها در صلح و آرامش و صفا زندگی کنند.

شهردار اردبیل نیز در این مراسم گفت: یکی از وظایف خطیر شهرداری بسترسازی برای حضور خانواده‌ها در کنار هم و با نشاط اجتماعی است تا بتوانند در آرامش و همراه با مهر و مهربانی در کنار هم زندگی کنند.

حمید لطف‌اللهیان هدف از برگزاری این جشن را در کنار ارتقای نشاط اجتماعی و توسعه فرهنگ مهربانی تجلیل از جایگاه هنر و هنرمند توصیف کرد و افزود: ما امروز افتخار می‌کنیم که از چهره پرآوازه هنر هفتم «اکبر عبدی»، به رغم نقاهتی که داشت تجلیل کرده و برای دومین سال متوالی کلید طلایی شهر اردبیل را به هنرمند دیگری از این مرز و بوم اهدا می‌کنیم که قطعاً برای این استان همیشه افتخار کسب کردند.

گفتنی است؛ در این مراسم که همراه با برنامه‌های شاد و موسیقی و برنامه‌های نمایشی بود، کلید طلایی شهر اردبیل به اکبر عبدی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران اهدا شد.