امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آگوست 25th, 2013 5:10 | کد خبر : 337 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

ايستگاه روزنامه خواني در پارس آبادمغان راه اندازی شد

  رئیس اداره کتابخانه های عمومی پارس آباد از راه اندازی اولین ایستگاه روزنامه خوانی و اطلاع رسانی در این شهرستان خبر داد. حجت الاسلام “امین پورمحمد” به خبرنگار مغانه، گفت: این ایستگاه باهدف اطلاع رساني صحیح، دسترسي آسان قشرهاي مختلف مردم به مواد خواندني از جمله مطبوعات و ترویج فرهنگ مطالعه و روزنامه خوانی […]

 DSC06789-1

رئیس اداره کتابخانه های عمومی پارس آباد از راه اندازی اولین ایستگاه روزنامه خوانی و اطلاع رسانی در این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام “امین پورمحمد” به خبرنگار مغانه، گفت: این ایستگاه باهدف اطلاع رساني صحیح، دسترسي آسان قشرهاي مختلف مردم به مواد خواندني از جمله مطبوعات و ترویج فرهنگ مطالعه و روزنامه خوانی دایر شده است.

وی، با بیان اینکه این ایستگاه روزنامه خوانی با همکاری شهرداری پارس آباد و در پارک “مغان” این شهر ایجاد شده، اضافه کرد: در اين سازه به صورت منظم و مرتب، نشریات سراسري و محلي مجوزدار و نيز بروشورها و پوسترهاي معرفي كتاب و مسابقات كتابخواني در معرض دید عموم قرار داده می شود.

 به گفته وی، اين ايستگاه توسط شهرداري احداث شده است و مطبوعات و پوسترها از سوی اداره كتابخانه هاي عمومي منطقه تهیه و نصب مي شود.

پورمحمد، با اشاره به اهمیت ایستگاه روزنامه خوانی و اطلاع رسانی در ارتقاء و نهادینه شدن فرهنگ مطالعه، بر ضرورت راه اندازی مشابه آن در نقاط پرتردد شهر پارس آباد تاکید کرد و گفت: نظیر این ایستگاه به زودی در شهر مرزی اصلاندوز نيز ایجاد خواهد شد.

 

نظرات