- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

اولین یادواره شهید کارمند «حسن محبوبی» در پارس آباد مغان برگزار شد+تصاویر

به گزارش مغانه، فرماندار پارس آباد در این یادواره گفت: شهدا منشاء خیر و برکت و سرمایه های عظیم نظام و انقلاب اسلامی هستند.

ایرج بیگدلو، با بیان اینکه همه ما مدیون شهدا هستیم، افزود: شهدا با نثار و اهدای جان خود، شخصیت و هویت ملت ایران اسلامی را حفظ و نظام را در برابر توطئه ها و دسیسه های دشمنان بیمه کردند.

وی، بر حفظ آرمان های شهدا و ارزش های انقلاب در جامعه تاکید کرد و گفت: ترویج و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت ، موجب پیشرفت و تعالی جامعه و عزت و اقتدار ایران اسلامی می شود.

وی، در ادامه با بیان اینکه مردم ولی نعمتان ما هستند، بر ضرورت خدمات رسانی بهتر و گشودن گره از مشکلات مردم از سوی مسوولان و مدیران تاکید و اضافه کرد: خدمات رسانی مطلوب، امانت داری، خدمت گزاری، مسوولیت پذیری، نظم و انضباط کاری و بردباری و شکیبایی از شاخصه ها و ویژگی های یک کارمند خوب است .

وی، با بیان اینکه ما به عنوان کارمندان دولت خود را به این صفات برجسته آراسته کنیم، ادامه داد: کارمندان و مدیران دستگاه ها باید به پست و مقام به دیده امانت نگاه کنند که اگر چنین باشد کارها و امورات به خوبی پیش خواهد رفت.

او، با اعلام اینکه باید در ادارت، ارباب رجوع را با روی گشاده و نه طلبکارانه و آمرانه پذیرش کنیم، افزود: برای بهبود نظام اداری و ساختن کشور، لازم است ابتدا خود را بسازیم و بوروکراسی اداری را به حداقل برسانیم.

در این مراسم که در سینما انقلاب برگزار شد، علاوه بر فرماندار پارس آباد، مسوولان و جمعی از کارمندان ادارات و نهادها، خانواده های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران و همرزمان شهید “حسن محبوبی” حضور داشتند.

خاطره گویی همرزمان و همسنگران شهید محبوبی، قرائت شعر، پخش کلیپ از رشادت ها و لحظه های شهادت رزمندگان، مداحی و تجلیل از خانواده شهید محبوبی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC