امروز: جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : اکتبر 27th, 2015 5:22 | کد خبر : 14691 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

اولین نشست دکتر خیراله سربلند با کارکنان شهرداری شهر پارس آباد

اولین نشست شهردار جدید شهرستان پارس آباد با اعضای شورای شهر و کارکنان شهرداری در محل نمازخانه شهرداری با حضور کلیه کارکنان اداری شهرداری برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای شهر پارس آباد، حسن حسین اوغلی رئیس شورای شهر ضمن تأکید بر لزوم یکدلی و هماهنگی کارکنان ، از پرسنل شهرداری درخواست کردند تا با افزایش روحیه و توان خود در خدمت رسانی به مردم مصمم تر شوند .

وی با بیان اینکه در دو سال متوالی شهرداری و شورای شهر علیرغم تنگناها و مشکلات مالی ، ضعفهای مدیریتی نیز عامل اصلی بازدارنده در  روند اجرایی پروژه ها شهرداری بوده است.

رئیس شورای شهر پارس آباد، بر همدلی و همکاری بیشتر پرسنل شهرداری در تحقق بودجه شهرداری و افزایش درآمدهای شهرداری تأکید کرد.

حسین اوغلی از زحمات صیاد عباسزاده سرپرست شهردار در دو ماه اخیر بخاطر پیشرفت کارهای عمرانی شهرداری و مدیریت ایشان در امورات شهرداری تقدیر و تشکر کرد و خواستار همکاری کارکنان شهرداری با شهردار جدید شد.

IMG_4006

IMG_4026

صیاد عباس زاده سرپرست شهرداری گزارش دو ماه اخیر شهرداری و برنامه های آتی شهرداری برای عمران و آبادانی شهر را ارائه نمود.

دکتر خیراله سربلند شهردار منتخب شورای شهر از زحمات صیاد عباسزاده بخاطر تلاشهای شبانه روزی وی در نظارت و اجرای پروژه های عمرانی تقدیر و تشکر کرد و از پرسنل شهرداری خواستار همدلی و یکپارچگی برای هر چه بهتر روند پیشرفت پروژه و کارهای عمرانی در شهرداری شد.

IMG_4014

IMG_4007

IMG_4008

IMG_4010

IMG_4011

IMG_4016

IMG_4017

IMG_4022

IMG_4025

اخبار مرتبط

نظرات

سهراب رحمانی

ضمن تبریک به دکتر خیرالله سربلند ، از ایشان می خواهم در ابتدای شروع کارشان نیروهای مجموعه شهرداری به خصوص پرسنل شاغل در خود شهرداری ساماندهی کنند. به نظرم یکی از علل اصلی ناکارمدی و عدم موفقیت شهرداران قبلی وجود برخی افراد در این مجموعه است . این افراد با برخورد ناصحیح و ناشایست خود سبب نارضایتی ارباب رجوع و بدبینی مراجعه کنندگان از شهردار و شورا می شوند.

کرامتی

بنده هم با نظر جناب رحمانی کاملاً موافقم ، مجموعه شهرداری نیاز به پالایش و خانه تکانی اساسی دارد. در بین افرادی که در این تصویر مشاهده می شود برخی ها کاری جز سنگ اندازی در روند کار شهرداری و ناراضی کردن مردم از دستشان برنمی آید. تا شهردار جدید دست به پاکسازی این افراد نزند موفق نخواهد شد.

با سلام و تبریک بر جناب آقای دکتر سربلند، نماز خانه شهرداری نشانی از نمایه شهر را در خود جا داد است وقتی میز سین را نگاه کنید و دیوار های کثیف و پوسیده شاهد آن هستیم که حتی در بالای سر عکس امام آویزان لباس نصب شده و…

ناشناس

بنظرم زمان تبریک خیلی زود است تبریک موقعی گفته خواهد شد که جناب آقای سزبلند با کارنامه درخشان در امور اداری و سیمای شهر تغییراتی بوجود آورند تا بدان صورت توانسته باشند به نیاز شهر و شهروندان پاسخ مثبت داده باشد..

شهروند

دکتر سربلند لیاقت پست های بالاتر از این را هم دارن. موفق باشین

صابرآقاویردیزاده

با سلام وتبریک به استادیار محترم جناب آقای دکتر سربلند ….
من امیدوارم که با انتخاب شایسته دکتر سربلند این پارس آباد کمی شباهتی به شهر داشته باشد.چهره شهر اصلا اداغون شده .تورو خدا یه کاری برای این شهر بکنید آقای دکتر

مغان اوغلو

شهرداری بازیچه دست شوراها ،کارنامه شهردار وشوراها در کوچه پس کوچه در خیابانها در ورودی شهر در آسفالت وهزاران مشکلات دیگر معلوم ومشهود است یک کارنامه مردود