امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آوریل 20th, 2014 2:45 | کد خبر : 3719 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

اولین جشنواره کرسی تلاوت حفظ قرآن کریم در پارس آبادمغان برگزار شد

نخستین جشنواره کرسی تلاوت حفظ قرآن کریم در پارس آباد برگزار شد.

DSC_0010

یوسف روزگاری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس آباد در حاشیه آیین اختتامیه این جشنواره به خبرنگار مغانه گفت: این جشنواره باشرکت 148 نفر از حافظان قرآن کریم درگروه های سنی مختلف 28تا 30فروردین ماه جاری در سالن اجتماعات جهادکشاورزی برگزار شد.

وی اضافه کرد: مراسم اختتامیه این جشنواره با حضور قاریان بین المللی قرآن کریم آقایان حاج سعید طوسی و حاج رضا محمد پور برگزار شد که این آیین توسط گروه شبکه قرآن ومعارف سیما ضبط شده که در روزهای آینده شاهد پخش آن از رسانه ملی خواهیم بود.

وی ادامه داد: جشنواره کرسی تلاوت حفظ قرآن کریم نخستین باراست که به ابتکار موسسه فرهنگی قرآن وعترت تسنیم پارس آباد به صورت شهرستانی برگزارمی شود که امیدواریم با حمایت مسوولان شهرستان و استان سال آینده بتوانیم این جشنواره را به صورت استانی اجرا کنیم.

روزگاری با اشاره به استعدادهای قرآنی این منطقه مرزی افزود: قاریان وحافظان پارس آباد در اغلب مسابقات استانی و کشوری افتخارات بزرگی برای منطقه کسب کرده اند.

در این آیین باشکوه که جمعی از مسوولان استانی و شهرستان و اقشار مختلف مردم حضور داشتند، با اهدای لوح و جایزه از برگزیدگان این مراسم معنوی تجلیل شد.

نظرات