امروز: جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : نوامبر 17th, 2013 1:55 | کد خبر : 1778 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

انجمن اولیا و مربیان پارس آباد مقام اول استان را به دست آورد

مدیر آموزش و پرورش پارس آباد گفت: براساس ارزیابی از عملکرد انجمن اولیا و مربیان استان،انجمن اولیا ومربیان شهرستان پارس آباد توانست رتبه اول را در بین نواحی و مناطق مختلف استان اردبیل کسب نماید. علی حبیب پور روز یکشنبه در مصاحبه با مغانه، این موفقیت را مرهون کوشش مضاعف اعضای انجمن اولیا و مربیان […]

شورای آموزش

مدیر آموزش و پرورش پارس آباد گفت: براساس ارزیابی از عملکرد انجمن اولیا و مربیان استان،انجمن اولیا ومربیان شهرستان پارس آباد توانست رتبه اول را در بین نواحی و مناطق مختلف استان اردبیل کسب نماید.

علی حبیب پور روز یکشنبه در مصاحبه با مغانه، این موفقیت را مرهون کوشش مضاعف اعضای انجمن اولیا و مربیان مدارس ، شورای انجمن اولیا و مربیان منطقه، مدیران و عوامل اجرایی مدارس منطقه دانست و اظهار کرد: انجمن اولیا و مربیان نقش بی بدیلی در نیل آموزش و پرورش به اهداف و برنامه های از پیش تدوین شده و تحول اساسی در نظام تعلیم و تربیت داشته و دارند.
وی با اعلام اینکه، انجمن اولیا و مربیان ظرفیت بسیار مهمی برای مدارس و واحدهای آموزشی محسوب می شود، به مدیران آموزشگاه های منطقه توصیه کرد با برگزاری جلسات منظم و بهره گیری از دیدگاه ها و نظرات اعضای انجمن اولیا و نیز برقراری تعامل و ارتباط تنگاتنگ با آنان، زمینه را برای رفع مشکلات مدارس و رشد علمی وتربیتی دانش آموزان فراهم کنند.
وی، شورای انجمن اولیا و مربیان را از شوراهای تاثیرگذار در جامعه اعلام کرد و گفت: اعضای این شورا با نظرات و دیدگاه های سازنده، آموزش و پرورش را در تعلیم و تربیت صحیح دانش آموزان و رفع مشکلات و نیازهای واحدهای آموزشی یاری می کنند.

اخبار مرتبط

نظرات