- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

انتقاد شدید امام جمعه پارس آباد از تغییر پی در پی فرمانداران/ تحریم ها باعث پیشرفت ایران اسلامی شد

به گزارش مغانه، حجت الاسلام سید سعید رشادی در خطبه های این هفته نماز جمعه پارس آباد، با بیان اینکه پست فرمانداری بازیچه سیاسی عده ای از مسوولان شده ، ادامه داد: تعویض پنج فرماندار در طول دو سال ، موجب نگرانی و اعتراض مردم و عقب افتادگی شهرستان شده است و هر مسوولی تا بخواهد استعدادها و ظرفیت ها را بشناسد و تصمیمی را عملیاتی کند، بلافاصله عوض می شود و این مسئله در خور و شأن شهرستان پارس آباد نیست.

وی ادامه داد: متاسفانه اختلاف سلیقه باعث شده، هر دولت و یا نماینده ای که به منصب قدرت می رسد سریعاً اقدام به تغییر فرماندار می کند که با این کار نه تنها نمیتوان یک شهر را اداره کرد بلکه این امر خلاف اصول مدیریتی است و قابل دفاع نیست.

وی خطاب به وزیر کشور و استاندار اردبیل گفت: تغییرات پی در پی فرمانداران منجر به بی ثباتی مدیریتی شهرستان می شود. تا فرماندار جدید ظرفیت ها و قابلیت های منطقه را بشناسد و بر منطقه اشرافیت داشته باشد عوض می کنند از این روز وزارت کشور در این زمینه ضعیف ترین وزارتخانه است.

او با قدردانی از فرماندار و اعضای هیات اجرایی و همچنین هیات نظارت شورای نگهبان گفت: دقت شورای نگهبان در بررسی صلاحیت کاندیداها باعث شد از این پس حواس همه افرادی که قصد کاندیداتوری دارند جمع باشد.

وی بر رعایت قانون از سوی داوطلبان نمایندگی مجلس تاکید کرد از آنان خواست در همه حال اخلاق، اصول و قوائد انتخابات را رعایت کنند .

رشادی با اشاره با اهمیت و حساسیت انتخابات پیش رو، بر حضور و مشارکت حداکثری آحاد مردم در پای صندوق های رای تاکید کرد.

امام جمعه پارس آباد با قدردانی از حضور پرشور و شعور اقشار مختلف مردم شهرستان ولایت مدار پارس آباد مغان در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: مردم با حضور گسترده خود بار دیگر انسجام و وحدت و نیز حمایت خود را از نظام اسلامی نشان دادند.

وی بیان کرد: با وجود تبلیغات منفی و تلاش های دشمنان، مردم با بصیرت ایران اسلامی ،دیروز با حضور گسترده خود بار دیگر دشمنان را مایوس و حماسه ی دیگری را خلق کردند.

وی تحریم کشورمان از سوی کشور های غربی و آمریکا را تنها خدمت آنان در حق ملت ایران دانست و افزود: مردم عزیز ایران ، با رهبری حکیمانه مقام عظمای ولایت، اتحاد و همدلی مردم و مسوولان و باور کردن شعار ” ما می توانیم” این تهدید را تبدیل به فرصت کردند و تحریم ها و تهدیدهای دشمنان باعث شد ایران اسلامی در عرصه های نظامی، هوا و فضا، فناوری هسته ای، علم پزشکی و دیگر زمینه ها و حوزه ها به پیشرفت های بزرگ نایل شود.