- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

انتقاد ساکنان خیابان توحیدی فرودگاه پارس آباد از بی توجهی شورا و شهردار+تصاویر

به گزارش روز پنجشنبه مغانه، تعدادی از اهالی خیابان شهید توحیدی پارس آباد پس از آنکه درخواست ها ، تماس های تلفنی و مراجعه مکررشان به شهردار و مسوول خدمات شهری برای پاکسازی و انتقال نخاله های برجای مانده از لکه گیری آسفالت این مسیر نتیجه ای نداد، با ریختن تراشه های آسفالت، نخاله ها و خاک های زائد ناشی از ترمیم آسفالت به وسط خیابان حد فاصل سه راه دانشگاه آزاد و مدرسه واحدی ، نارضایتی و اعتراض خود را نسبت به وضع موجود و عملکرد مسوولان شهری پارس آباد اعلام کردند.

IMG_0003

زارعی یکی از ساکنان این محله در گفت و گو با خبرنگار ما، اظهار کرد: حدود یک ماه از لکه گیری آسفالت خیابان شهید توحیدی می گذرد که متاسفانه خاک ها، نخاله ها و تراشه های تلنبار شده کنار خیابان و مقابل خانه ها، سیمای محله را زشت کرده است.  

او با بیان اینکه این وضع سبب شده است تا بعضی از ساکنان پسماندهای خانگی و لجن و زباله های حاصل از لایروبی جوب ها و رفت و روب خیابان و نیز نخاله های ساختمانی را روی خاک ها و نخاله های رها شده در این مسیر پر رفت و آمد بریزند که این وضع، علاوه بر ایجاد گرد و خاک و مزاحمت، اختلال در زندگی عادی مردم و تهدید سلامتی شهروندان، همچنین باعث نازیبا شدن سیمای محله شده است.

IMG_0004

یکی دیگر از اهالی این محله، با انتقاد از بی توجهی مسوولان شهری ، گفت: در طول حدود یک ماه که از لکه گیری آسفالت خیابان توحیدی می گذرد، بارها به صورت حضوری و یا تماس تلفنی از شهردار و برخی از اعضای شورا و مسوولان خدمات شهری خواسته ایم تا نسبت به جمع آوری و حمل ضایعات و نخاله های انباشته شده اقدام کنند که با کمال تاسف به قول های خود در این خصوص عمل نکرده اند و هیچ اراده ای در بین مسوولان امور شهری و اعضای شورای شهر پارس آباد برای رفع این معضل وجود ندارد.

IMG_0006

وی بیان کرد: شهرداری بر اساس وظیفه ای که دارد باید بعد از مرمت و لکه گیری آسفالت معابر، بلافاصله نخاله های تولید شده را جمع آوری و به مکان مناسب منتقل کند تا مزاحمت و مشکلی برای شهروندان به وجود نیاید.

به گزارش مغانه، انباشت انواع نخاله ، پسماند، تراشه های آسفالت و لجن جوب ها در خیابان شهید توحیدی و پخش آن توسط برخی از ساکنان ناراضی در وسط خیابان، موجب اختلال در تردد وسایل نقلیه و گلایه رانندگان عبوری از این مسیر شده است.

IMG_0012

در حالی نخاله های آسفالت با بی تفاوتی و بی توجهی مسوولان عمران و خدمات شهری از حدود یک ماه قبل در چند نقطه ی یکی از خیابان های اصلی و پرتردد محله فرودگاه به حال خود رها شده که تنظیف خیابان ها و معابر عمومی و جمع آوری و حمل اصولی هرگونه ضایعات ناشی از مرمت خیابان ها و کوچه ها از وظایف مهم شهرداری است.

مسوولان شهری به جای آنکه فرهنگ مشارکت و همیاری و همکاری شهروندان در زیبایی و پاکیزگی شهر را نهادینه کنند ، با این قبیل کارها، بی مهری ها و عمل نکردن به وظایف خود، عملاً باعث بی تفاوتی مردم نسبت به عمران، آبادانی و رونق و نظافت و دیگر مسائل شهر می شوند.

IMG_0014 IMG_0016

 

2 Comments (Open | Close)

2 Comments To "انتقاد ساکنان خیابان توحیدی فرودگاه پارس آباد از بی توجهی شورا و شهردار+تصاویر"

#1 Comment By میثم On 2016/06/17 @ 1:25 ب.ظ

محله فرودگاه به این بزرگی،اونوقت ساکنین این محله دست به دست هم نمیدن حداقل یک عضو شورا از این محله انتخاب کنند نتیجه شم همینی که هست

#2 Comment By tbz On 2016/06/18 @ 8:34 ق.ظ

تفکرات افرادی مثل شما باعث شده که شهرمون به این سر و وضع بیفته. آیا واقعا فکر میکنی محله ای که دو تا شورا ساکن اونجا هستن وضعشون از فرودگاه بهتره؟ نه داداش افراد ضعیف فرقی نمیکنه ضعیفه و حتی نمیتونه به محله خودش برسه.