امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژوئن 16th, 2016 11:36 | کد خبر : 18363 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

انتقاد ساکنان خیابان توحیدی فرودگاه پارس آباد از بی توجهی شورا و شهردار+تصاویر

برخی از ساکنان خیابان شهید توحیدی محله فرودگاه پارس آباد در اعتراض به بی توجهی های شهرداری در جمع آوری و حمل تراشه های حاصل از لکه گیری آسفالت ، نخاله های دپو شده را به وسط خیابان ریختند.

به گزارش روز پنجشنبه مغانه، تعدادی از اهالی خیابان شهید توحیدی پارس آباد پس از آنکه درخواست ها ، تماس های تلفنی و مراجعه مکررشان به شهردار و مسوول خدمات شهری برای پاکسازی و انتقال نخاله های برجای مانده از لکه گیری آسفالت این مسیر نتیجه ای نداد، با ریختن تراشه های آسفالت، نخاله ها و خاک های زائد ناشی از ترمیم آسفالت به وسط خیابان حد فاصل سه راه دانشگاه آزاد و مدرسه واحدی ، نارضایتی و اعتراض خود را نسبت به وضع موجود و عملکرد مسوولان شهری پارس آباد اعلام کردند.

IMG_0003

زارعی یکی از ساکنان این محله در گفت و گو با خبرنگار ما، اظهار کرد: حدود یک ماه از لکه گیری آسفالت خیابان شهید توحیدی می گذرد که متاسفانه خاک ها، نخاله ها و تراشه های تلنبار شده کنار خیابان و مقابل خانه ها، سیمای محله را زشت کرده است.  

او با بیان اینکه این وضع سبب شده است تا بعضی از ساکنان پسماندهای خانگی و لجن و زباله های حاصل از لایروبی جوب ها و رفت و روب خیابان و نیز نخاله های ساختمانی را روی خاک ها و نخاله های رها شده در این مسیر پر رفت و آمد بریزند که این وضع، علاوه بر ایجاد گرد و خاک و مزاحمت، اختلال در زندگی عادی مردم و تهدید سلامتی شهروندان، همچنین باعث نازیبا شدن سیمای محله شده است.

IMG_0004

یکی دیگر از اهالی این محله، با انتقاد از بی توجهی مسوولان شهری ، گفت: در طول حدود یک ماه که از لکه گیری آسفالت خیابان توحیدی می گذرد، بارها به صورت حضوری و یا تماس تلفنی از شهردار و برخی از اعضای شورا و مسوولان خدمات شهری خواسته ایم تا نسبت به جمع آوری و حمل ضایعات و نخاله های انباشته شده اقدام کنند که با کمال تاسف به قول های خود در این خصوص عمل نکرده اند و هیچ اراده ای در بین مسوولان امور شهری و اعضای شورای شهر پارس آباد برای رفع این معضل وجود ندارد.

IMG_0006

وی بیان کرد: شهرداری بر اساس وظیفه ای که دارد باید بعد از مرمت و لکه گیری آسفالت معابر، بلافاصله نخاله های تولید شده را جمع آوری و به مکان مناسب منتقل کند تا مزاحمت و مشکلی برای شهروندان به وجود نیاید.

به گزارش مغانه، انباشت انواع نخاله ، پسماند، تراشه های آسفالت و لجن جوب ها در خیابان شهید توحیدی و پخش آن توسط برخی از ساکنان ناراضی در وسط خیابان، موجب اختلال در تردد وسایل نقلیه و گلایه رانندگان عبوری از این مسیر شده است.

IMG_0012

در حالی نخاله های آسفالت با بی تفاوتی و بی توجهی مسوولان عمران و خدمات شهری از حدود یک ماه قبل در چند نقطه ی یکی از خیابان های اصلی و پرتردد محله فرودگاه به حال خود رها شده که تنظیف خیابان ها و معابر عمومی و جمع آوری و حمل اصولی هرگونه ضایعات ناشی از مرمت خیابان ها و کوچه ها از وظایف مهم شهرداری است.

مسوولان شهری به جای آنکه فرهنگ مشارکت و همیاری و همکاری شهروندان در زیبایی و پاکیزگی شهر را نهادینه کنند ، با این قبیل کارها، بی مهری ها و عمل نکردن به وظایف خود، عملاً باعث بی تفاوتی مردم نسبت به عمران، آبادانی و رونق و نظافت و دیگر مسائل شهر می شوند.

IMG_0014 IMG_0016

 

اخبار مرتبط

نظرات

میثم

محله فرودگاه به این بزرگی،اونوقت ساکنین این محله دست به دست هم نمیدن حداقل یک عضو شورا از این محله انتخاب کنند نتیجه شم همینی که هست

tbz

تفکرات افرادی مثل شما باعث شده که شهرمون به این سر و وضع بیفته. آیا واقعا فکر میکنی محله ای که دو تا شورا ساکن اونجا هستن وضعشون از فرودگاه بهتره؟ نه داداش افراد ضعیف فرقی نمیکنه ضعیفه و حتی نمیتونه به محله خودش برسه.