- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

انتقاد تند امام جمعه پارس آباد از کاندیدای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس/ هیئت نظارت با حامیان تخریب کننده برخورد کند

به گزارش مغانه به نقل از آران مغان، حجت الاسلام سید سعید رشادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این شهر اظهار داشت: در حالی که انتخابات مجلس دهم در حوزه انتخابیه پارس آباد و بیله سوار به دور دوم کشیده شده، حامیان و طرفداران یکی از دو کاندیدای راه یافته به دور دوم، اهرم، تخریب، اهانت و تهدید کاندیدای رقیب را در پیش گرفته و از الفاظ زشتی استفاده می کنند که این کار بسیار زشت و زننده است.

وی با بیان اینکه هر چه چقدر حامیان و طرفداران این کاندیدا از اهرم تخریب استفاده کرده به ضرر همان کاندیدا خواهد بود، از هیئت نظارت و اجرایی شهرستان خواست ضمن دعوت از حامیان و طرفداران کاندیدای تخریب کننده، آنها را توجیه کرده تا خدای ناکرده در انتخابات پیش رو مشکلی پیش نیاید.

رشادی تصریح کرد: باید نامزدهای انتخاباتی حاضر در دور دوم اخلاق مداری را اولویت کارهای خود قرار دهند تا دور دوم همانند دور اول انتخابات پرشور و با حضور اکثریت برگزار شود.

امام جمعه پارس آباد با اشاره به سالروز ملی شدن صنعت نفت ایران در ۲۹ اسفند، گفت: استکبار سال‌های سال ثروت و ذخایر ملی کشور را به تارج برد و سرمایه نفت ایران را چپاول کرد و ظلم و ستم‌های بسیار بر ملت ایران روا داشت اما به همت آیت الله کاشانی در دولت دکتر مصدق توانستیم با لغو قرارداد صد ساله دست ظالم انگلیس و استکبار را از این ذخایر و سرمایه کشور کوتاه کنیم و خودکفایی و سرافرازی نظام را به ارمغان آوریم.

وی در بخش دیگری از خطبه های نماز با بیان اینکه آمریکا بار دیگر دشمنی خود را با ملت و نظام جمهوری اسلامی نشان داد، بیان کرد: پس از آزمایش موشک های دوربرد، آمریکا پرونده این موضوع را به شورای امنیت برد اما حمایت شورای امنیت باعث شکست آمریکا شد.

رشادی با اشاره به‌روز دوم فروردین سالروز هجوم وحشیانه نیروهای سفاک ستم‌شاهی به مدرسه فیضیه قم افزود: دوم فروردین‌ماه یادآور واقعه تلخ اما مهم در تاریخ انقلاب است که سالروز هجوم وحشیانه نیروهای سفاک رژیم ستم‌شاهی به مدرسه فیضیه قم در سال ۴۲ که مصادف با سالروز شهادت امام صادق(ع) است.

خطیب نمازجمعه پارس آباد همچنین با تبریک فرارسیدن سال نو با اشاره به روز جهانی آب، تأکید کرد: با توجه به محدودیت منابع آبی باید مصرف آب به صورت بهینه صورت گیرد و مدیریت و صرفه‌جویی در مصرف آب مورد توجه ویژه‌ای قرار گیرد تا در آینده با بحران آب و کم‌آبی مواجه نشویم.

وی به ۴ فروردین سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) روز تکریم مادران و همسران شهدا اشاره کرد و در پایان از عوامل حفاظت انتظامات مصلی امام خمینی(ره) این شهرستان در برقراری نظم و امنیت در برپایی نماز عبادی سیاسی روزجمعه قدردانی کرد.