امروز: سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : می 20th, 2015 11:47 | کد خبر : 11574 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

انتقاد تند امام جمعه اصلاندوز از صدا و سیمای اردبیل

امام جمعه اصلاندوز از عملکرد ضعیف صدا و سیمای مرکز اردبیل نسبت به پخش اخبار شهر اصلاندوز انتقاد کرد.

به گزارش مغانه به نقل از ارس تبار، حجت الاسلام والمسلمین “عظیم اسدزاده” در مراسم بزرگداشت روز بسیج عشایر اظهار کرد:متاسفانه بی‌مهری رسانه خبری استان اردبیل نسبت به بخش اصلاندوز همچنان ادامه دارد.

وی از بی توجهی صدا و سیمای مرکز اردبیل در پخش مناسب اخبار و برنامه های مختلف شهر اصلاندوز انتقاد کرد و گفت:انتظار مردم و مسوولان منطقه رعایت عدالت در نحوه پخش برنامه ها از این رسانه است.

امام جمعه اصلاندوز با بیان اینکه پخش بسیار ضعیف این برنامه ها از صدا و سیما موجب رنجش خاطر مسوولان و مردم شده است افزود:پنجشنبه هفته گذشته شهر اصلاندوز میزبان دو شهید گمنام اصلاندوز بود که با حضور پرشکوه هزاران نفر از مردم و عشایر اصلاندوز تشییع و تدوین شد اما صدا و سیمای مرکز اردبیل بصورت گزینشی و کوتاه از این استقبال بی نطیر مردم که مهمترین خبر این روز در سطح استان بود، پخش کرد که این موضوع جای تأسف و نگرانی دارد.

حجت الاسلام اسدزاده با انتقاد شدید از صدا و سیمای مرکز اردبیل به دلیل پوشش رسانه‎ای ضعیف تشییع و تدوین شهدای گمنام در اصلاندوز و روستاهای مسیر انتقالی شهدا گفت:در بعضی مواقع خبرهای حاشیه ای و بی ارزش بیشتر از خبرها و تصاویر با ارزشی چون تشییع و تدفین شهدای گمنام در صدا و سیمای مرکز اردبیل به نمایش در می آید که جای تاسف دارد.

وی بر رعایت عدالت در پخش اخبار و برنامه های شهرهای مختلف استان تاکید کرد و گفت:انتظار می رود مسئولان صدا و سیمای اردبیل عدالت را رعایت کنند.

اخبار مرتبط

نظرات

دلسوز مغان

خدار رو شکر کسی پیدا شد از صدواسیمایداردبیل انتقاد کند…….واقعا درست گفتی اردبیلی ها زمان بیشتری را برای شهر اردبیل و روستاهای اردبیل اختصاص میدن اما از اخبار دیگر شهرهای استان بطور گذرا نشون داده می شود این واقعا جای تاسف است که دولتی که دم زا اعتدال می زند…..پس کجاست اعتدال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ناشناس

صداوسیما دست دولت نیست

دلسوزمغان

پس بفرمایید دست کیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟