امروز: پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : اکتبر 7th, 2016 5:38 | کد خبر : 19261 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

انتقاد امام جمعه پارس آباد از تغییرات گسترده مدیران مدارس

امام جمعه پارس آباد با انتقاد شدید از عزل و نصب و تغییرات گسترده مدیران مدارس این شهرستان گفت: عزل و نصب فله‌ای و بدون حساب و کتاب در حوزه آموزش و پرورش، سبب افت کیفیت آموزشی و پرورشی در مدارس و آسیب‌های گسترده و جبران ناپذیری به نظام تعلیم و تربیت می شود.

به گزارش مغانه، حجت الاسلام سید سعید رشادی در خطبه های نماز جمعه این هفته پارس آباد، افزود: اینکه درآموزش وپرورش گفته می شود چون در انتخابات مجلس شورای اسلامی به فلانی رأی نداده ای باید از مدیریت کنار بروی برای ما قابل قبول نیست.

وی با اشاره به تغییرات وسیع بی سابقه در آموزش و پرورش این شهرستان مرزی اظهار کرد: اعمال فشار از بیرون وتعیین تکلیف نمودن برای مدیر آموزش وپرورش برای عزل ونصب مدیران جای تأسف دارد.

وی با بیان اینکه در انتصاب مدیران مدارس باید اصل شایسته سالاری، لیاقت، تعهد، تجارب و توانایی فردی مد نظر قرار گیرد، اضافه کرد: نباید در عزل و نصب مدیران مسائل جناحی و گروهی مبنای تصمیم گیری باشد و به گونه ای عمل شود که افراد با تجربه و توانمند در حاشیه قرار گیرند.

وی در ادامه با اشاره به فلسفه قیام عاشورا گفت: امربه معروف و نهی از منکر فلسفه و هدف اصلی نهضت حسینی و قیام عاشورا بوده است از این رو همه ما باید درجهت احیای آن تلاش کنیم.

وی  با بیان اینکه تا روز قیامت ،محبت امام حسین ( ع) درقلوب تمام انسان های آزادی خواه تثبیت شده است، اظهار کرد: توحید، علم ، عمل صالح سه وسیله مهم برای ماندگاری و سعادت انسان هاست که هرسه درکربلا تبلور شد.

وی با تاکید بر خرافه زدایی از آیین های سوگواری، از عزاداران خواست در برگزاری مراسم عزاداری ،حال مردم را رعایت کنند.

امام جمعه پارس آباد با اشاره به فرارسیدن هفته پیوند اولیا و مربیان اظهار داشت: هفته پیوند اولیا و مربیان بهترین فرصت برای فراهم‌کردن زمینه تحقق مشارکت در امر تربیت فرزندان است.
وی با بیان اینکه کانون امروز جنگ نرم دشمنان بی‌شک مدرسه است، گفت: خروجی آموزش و پرورش زمانی می‌تواند انسان‌های عالم، جامع‌پذیر، قانون‌گرا و دین باور باشد که این مشارکت دوسویه اولیا دانش‌آموز و مربیان برای مشارکت در امر تربیت فرزندان میسر شود.
وی همچنین بر تکمیل بیمارستان ۱۶۰تختخوابی، فرودگاه و واگذاری اراضی پایاب سد خداآفرین در قالب شرکت های تعاونی تاکید کرد.

۸ ۹

۱ ۲ ۳ ۵ ۶ ۷

اخبار مرتبط

نظرات