امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آوریل 30th, 2015 2:48 | کد خبر : 10854 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

انتقاد امام جمعه اصلاندوز از تغییر پی در پی فرمانداران پارس آبادمغان

امام جمعه اصلاندوز با انتقاد از تغییر پی در پی و زودهنگام فرمانداران پارس آباد گفت: در طول حدود ۱۶ماه گذشته شاهد معارفه سه فرماندار بوده ایم که بدون شک چنین وضعی در بروز مشکلات تاثیر منفی دارد.

به گزارش مغانه، حجت الاسلام عظیم اسدزاده روز پنجشنبه در آیین معارفه فرماندار و بخشدار مرکزی پارس آباد افزود: جناح بازی ها و سیاسی کارها سبب رکود پروژه ها و افزایش مشکلات مردم شده است.
وی بر ضرورت حمایت از کشاورزان و تولیدات زراعی و باغی منطقه به خصوص در فصل برداشت تاکید کرد و گفت: مسولان باید از هم اکنون به فکر خرید محصولات کشاورزی منطقه به قیمت واقعی باشند تا کشاورزان متضرر نشوند.
وی، از عشایر به عنوان قشر نجیب، دارای سابقه و پیشینه درخشان و مرزدار واقعی این مرز و بوم یاد کرد و گفت: مسئولان باید دلسوزانه در راستای حل مشکلات و نیازهای این قشر پویا همت کنند.
اسدزاده، همچنین بر ضرورت توسعه جاده های مواصلاتی منطقه، ایجاد صنایع تبدیلی، تسریع در اجرای پروژه ها، مهار آب های مرزی، رفع مشکل کمبود آب آشامیدنی مناطق عشایری و روستایی و پیگیری دیگر مطالبات مردم این شهرستان مرزی تاکید کرد.

اخبار مرتبط

نظرات

دلسوز مغان

خداروشکریه کسی پیدا شد حرف دل من رو زد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ از تغییر پی در پی فرمانداران پارس آبادمغان بزرگترین لطمه ممکن را به شهرستان پارس آباد زده است…………مدیریت اداری اونهم پست فرمانداری بزرگترین وپردرآمدترین شهرستان استان اردبیل……………………………تغییرات پی در پی به ساختار اقتصادی همه شهرها ضربه میزند………………….از مسئولان شهرعزیزمان پارس آباد عاجزانه تقاضا دارم بیشتر از این اجازه ندهید منطقه مغان عقب بیافتد………………………..