امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
زمان انتشار : می 19th, 2017 12:45 | کد خبر : 21748 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

انتخابات در کمال آرامش در پارس آباد در حال برگزاری است

فرماندار پارس آبادمغان گفت: انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در کمال آرامش، امنیت و سلامت و با مشارکت گسترده و پرشور و شعور مردم در مناطق روستایی و شهری این شهرستان مرزی در حال برگزاری است.

به گزارش مغانه آنلاین، اکبر صمدی روز جمعه افزود: به منظور جمع آوری آرای واجدان شرایط ، ۲۳۰شعبه ثابت و سیار در این شهرستان فعال شده که از این رقم، ۸۲شعبه شهری و بقیه روستایی است.

وی با بیان اینکه نتیجه انتخابات را قطعاً خود مردم رقم خواهند زد، بر اساس قانون و تاکیدات مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری از تک تک آرای مردم به نحو مطلوب و بهترین شکل ممکن صیانت و پاسداری می شود.

وی با قدردانی از حضور گسترده مردم این شهرستان در پای صندوق های رای اضافه کرد: انتخابات در ایران اسلامی مظهر مردم سالاری دینی و اتحاد و همبستگی ملی و اقتدار نظام اسلامی است.

وی اضافه کرد: حضور و مشارکت حداکثری و حماسی و مثال زدنی مردم در این انتخابات تمام تلاش ها و نقشه های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی برای بی اعتنایی نسبت به انتخابات و دلسرد کردن مردم از نظام و انقلاب اسلامی و ایجاد شکاف بین مردم و نظام نقش بر آب کرد و دشمنان را در نیل به اهداف شوم شان ناکام گذاشت.

اخبار مرتبط

نظرات