- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

انتخابات انجمن شعر و ادب پارس آباد برگزار شد

yoosof

به گزارش مغانه، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد و اسلامی پارس آباد در این مراسم با ابراز تاسف از رکود فعالیت این انجمن ادبی گفت: انجمن شعر و ادب پارس آباد از قدیمی ترین انجمن های وابسته به اداره ارشاد اسلامی است که متاسفانه به علت پاره ای مشکلات و مسایل، نتوانسته موفق عمل کند.

یوسف روزگاری، با اشاره به قابلیت ها واستعدادهای این منطقه در زمینه شعر و ادب، افزود: انجمن شعر و ادب پارس آباد می تواند با برخورداری از حمایت های این اداره و بهره گیری از ظرفیت های موجود و نیز با حفظ وحدت و همدلی به یکی از فعال ترین انجمن های شعر و ادب استان و کشور تبدیل شود.

وی، با بیان اینکه انجمن ها بازوان پرتوان و تاثیرگذار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند اظهار کرد: نباید با برخی مسائل حاشیه ای و نگاه تنگ نظرانه، بین آنان و اداره ارشاد فاصله بیفتد.

وی به برنامه های این اداره برای تقویت انجمن شعر و ادب این شهرستان و حمایت از اعضای آن اشاره کرد و گفت: برگزاری نشست های هفتگی انجمن، شب شعر ، کلاس ها و نشست های ادبی، ساماندهی آثار شعرای منطقه و نیز کمک به چاپ آثار شاعران و نویسندگان، از جمله این برنامه هاست.

در ادامه، انتخابات انجمن شعر و ادب این منطقه برگزار شد و از میان نامزدها، بختیار علیمرادی، به عنوان رئیس، یوسفعلی گلدسته نایب رئیس، مسیب مؤمنی دبیر، سخاوت قاسم زاده به عنوان خزانه دار انجمن شعر و ادب شهرستان پارس آباد مغان به مدت دو سال انتخاب شدند.

در این مراسم همچنین تعدادی از اعضای انجمن شعر و ادب این شهرستان، به بیان مشکلات و مسائل موجود در عرصه شعر و ادبیات پرداختند.

 

 

2 Comments (Open | Close)

2 Comments To "انتخابات انجمن شعر و ادب پارس آباد برگزار شد"

#1 Comment By * On 2014/05/18 @ 10:39 ق.ظ

با سلام.
خانم نسرين نوروزي به عنوان عضو فعال و آقاي بابك آديگوزلي به عنوان روابط عمومي انجمن شعر و ادب مدت دو سال انتخاب شدند.

#2 Comment By علی انوری On 2014/12/28 @ 5:29 ب.ظ

بابک جان ……….. تبریکات