امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : نوامبر 7th, 2016 5:37 | کد خبر : 19636 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

امنیت پایدار در مرزهای پارس آبادمغان برقرار است

فرماندار پارس آباد مغان گفت: با تلاش و هوشیاری نیروهای مرزبانی، هم اکنون آرامش و امنیت پایدار در مرزهای مشترک پارس آباد و جمهوری آذربایجان برقرار است.

به گزارش مغانه آنلاین، اکبر صمدی در نشست با فرمانده مرزبانی استان اردبیل افزود: امنیت یک موضوع بسیار مهم و حیاتی و بستر ساز توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور است  که باید همواره مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی با قدردانی از تلاش شبانه روزی نیروهای مرزبانی و مرزنشینان در حفظ و صیانت از مرزهای منطقه اظهار کرد: مرزنشینان به عنوان مرزبانان واقعی جامعه، نقش مهمی در تامین امنیت نوار مرزی دارند.

وی ضمن تاکید بر لحاظ قراردادن زیر ساخت های مرزبانی، به مطالبات و خواسته های مردم از جمله ایجاد تسهیلات و تمهیدات لازم برای برگزاری جشنواره های ماهیگیری و راه اندازی تفرجگاه در حاشیه رودخانه و مناطق جنگلی ارس اشاره کرد و مساعدت مرزبانی را خواستار شد.

وی نسبت به هماهنگی و همکاری شهرداری پارس آباد با مرزبانی در فنس کشی تفرجگاه ساحلی ارس تاکید کرد .

فرمانده مرزبانی استان اردبیل نیز گفت: مرزهای پارس آباد با کشور مقابل کاملاً آرام و امن بوده و با مرزبانان کشور مقابل با صفا و صمیمت در ارتباط هستیم .

سرهنگ “علی طاهری”، ارتقاء آمادگی عملیاتی و تعاملات و کاهش آسیب پذیری را جزو اولویت های کاری مرزبانی استان عنوان و بیان کرد: مرزبانی اردبیل از نظر عملکرد و کارآمدی در میان ۱۶استان مرزی ، جزو استان های برتر بوده و رتبه سوم کشوری داراست.

وی با بیان اینکه پارس آباد در بحث میزان کشفیات مواد مخدر جهش خوبی نسبت به پارسال داشته ، اظهار کرد: هنگ مرزی این شهرستان همچنین در زمینه کشف مشروبات الکلی، سیگار خارجی، تجهیزات گیرنده ماهواره و نیز انسداد مرزی به توفیقات خوبی دست یافته است.

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

اخبار مرتبط

نظرات