امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : اکتبر 29th, 2014 12:32 | کد خبر : 7383 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

امر به معروف و نهی از منکر از ضروریات جامعه است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امر به معروف و نهی از منکر از ضروریات جامعه است و نباید فضای این فریضه الهی را سیاسی کرد.

به گزارش مغانه، سردار محمدرضا نقدی امروز چهارشنبه در جمع اعضای شورای ناحیه و فرماندهان پایگاه های بسیج شهرستان های پارس آباد و بیله سوار افزود: امر به معروف و نهی از منکر پایه و اساس عدالت و امنیت در جامعه است و از این رو باید برای ترویج و نهادینه سازی آن به صورت جدی تلاش شود.

وی، حلقه های صالحین را میدان خودسازی دانست و اظهار کرد: اعضای این حلقه ها باید خودسازی را جدی بگیرند و مروج فرهنگ اسلامی و اخلاق حسنه در جامعه باشند.

وی، بر ضرورت ارتقای حلقه های صالحین از نظر کمی و کیفی تاکید کرد و گفت: اصلاح و تعالی جامعه نیازمند وجود انسان های خودساخته است و اعضای حلقه های صالحین برای اعتلای اسلامیت ومعنویت جامعه وظیفه و مسوولیت سنگینی بر دوش دارند.

نقدی، به مخاطرات و آسیب های ماهواره اشاره کرد و افزود: دشمنان اسلام برای تضعیف نظام و اشاعه فساد و بی بندباری در ایران اسلامی تمام توان خود را به کار گرفته اند.

او، با اشاره به حمایت ها و پشتیبانی های بی دریغ مردم ولایی دشت مغان از نظام و انقلاب اسلامی، بیان کرد:مردم غیور و مسلمان این منطقه مرزی و دورافتاده، مصمم و استوار و به خوبی از مرزهای جغرافیایی این سرزمین دفاع می کنند.

سردار نقدی این نقطه از ایران اسلامی را از امن ترین و کم مسئله ترین نقاط مرزی کشور دانست و اضافه کرد: غیرت، تعهد، ایستادگی و حمیت مرزداران پارس آباد، این نقطه از کشور را تبدیل به یکی از امن ترین نقاط مرزی کشور کرده است البته مردم مسلمان کشور همسایه نیز در این زمینه نقش داشته و دارند.

وی به هجمه ی گسترده فرهنگی و عقیدتی امروز دشمن علیه ملت ایران اشاره کرد و افزود: آن مرزدارانی که تا امروز در پاسداشت مرزهای جغرافیایی به خوبی عمل کرده اند انشاء الله در مرزبانی از عقیده و ایمان هم پیروز و سربلند خواهند بود.

به گزارش مغانه، رییس سازمان بسیج مستضعفین در این مراسم با اهدای لوح و هدیه از پدر سردار شهید “رحیم واحدی”، شهید شاخص شهرستان پارس آباد در سال 93، و نیز “جلیل باقری جدی” جانباز 70درصد و قهرمان مسابقات پاراآسیایی اینچئون کره جنوبی و دو دوره بازی های پارالمپیک در ماده پرتاب وزنه تجلیل کرد.

در این مراسم همچنین از سوی سردار محمدرضا نقدی، درجه ی سرهنگ دوم پاسدار به “عباس نوظهور” فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد اعطا شد.

 

نظرات