امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : سپتامبر 20th, 2013 4:39 | کد خبر : 738 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

امام جمعه پارس آباد: هفته دفاع مقدس فرصت خوبی برای بیان فداکاری های رزمندگان اسلام است

امام جمعه پارس آباد با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی خوبی برای بیان فداکاری ها و رشادت های رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی است. به گزارش مغانه، حجت الاسلام ولي علوي در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه پارس آباد، دفاع مقدس را قطعه ای نورانی از تاریخ ایران […]

80151784-2599456

امام جمعه پارس آباد با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی خوبی برای بیان فداکاری ها و رشادت های رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی است.

به گزارش مغانه، حجت الاسلام ولي علوي در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه پارس آباد، دفاع مقدس را قطعه ای نورانی از تاریخ ایران اسلامی دانست و افزود: اهداف، پیام ها، رشادت ها و جانفشانی های ایثارگران، جانبازان، آزادگان و شهدا باید به درستی به نسل امروز و نسل های آتی تبیین شود.

وی، با بیان اینکه موفقیت‌های نظام اسلامی در تمامی عرصه‌ها، مرهون از خودگذشتگی شهدا و پایمردی دلاورمردان دوران دفاع مقدس است، افزود: در اين جنگ نابرابر رزمندگان با كمترین امكانات و ادوات به جنگ با دشمنی پرداختند كه قدرتهای بزرگ با انواع جنگ افزار ها و تجهیزات نظامی پیشرفته به پشتیبانی از او برخاسته و مورد حمایت قرار داده بودند.

امام جمعه پارس آبادتصريح كرد: دفاع مقدس ثابت كردهیچ قدرتی توان مقابله با سلاح ایمان را ندارد و رزمندگان اسلام توانستند با دست خالی اما با استفاده از سلاح ایمان در برابر ارتش رژيم بعث عراق كه مجهز به پیشرفته ترین سلاح های استكبارجهانی بود، مقاومت كرده و به پیروزی برسند.

علوي، با بیان اینکه در دوران هشت سال جنگ تحمیلی جوانان ایران اسلامی با وحدت و همدلی مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کردند، بیان کرد: زنده کردن روحیه همدلی، ایثار و شهادت در نسل امروز و نسل‌های آینده ضروری است.

اخبار مرتبط

نظرات