- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

امام جمعه پارس آباد: معلمان وارثان پیامبران الهی هستند

امام جمعه پارس آباد گفت: معلمی شغل مقدسی است و معلمان وارثان و ادامه دهنگان راه پیامبران الهی هستند.

به گزارش مغانه، حجت الاسلام ولی علوی روز شنبه در جمع اعضای شورای پرورشی، تربیت بدنی و شورای انجمن اولیا و مربیان پارس آباد، با تبریک هفته تربیت اسلامی افزود: در جامعه اسلامی، معلمان در تربیت صحیح فرزندان مسوولیت خطیر و نقش کلیدی و حساسی دارند.

وی، ادامه داد: اگر معلمان مخلصانه و با در نظر گرفتن خشنودی خداوند، به تعلیم و تربیت دانش آموزان بپردازند ،پرودرگار متعال آنان را در دنیا و آخرت نجات خواهد داد.

وی، به نقش نهاد آموزش و پرورش در پیشرفت و تعالی کشوراشاره کرد و از اولیای دانش آموزان خواست، معلمان و عوامل اجرایی مدارس را در تعلیم و تربیت دانش آموزان بر اساس آموزه های دینی یاری کنند.

 وی با اشاره به نقش سازنده نماز در تربیت روحی دانش آموزان، از حاضرین در جلسه خواست برای نهادینه کردن نماز در مدارس تمام توان خود را به کار گیرند تا در سایه توجهات خداوند متعال بتوانیم فرزندانی اسلامی و متدین برای ایران اسلامی تربیت کنیم.

در ابتدای این مراسم مدیر آموزش و پرورش با تشکر از امام جمعه پارس آباد به خاطر توجه ویژه به آموزش و پرورش ، گزارشی از برنامه های ویژه هفته تربیت اسلامی در این منطقه ارائه کرد.

در این جلسه با اهدای لوح از اعضای فعال شوراها قدردانی شد و در ادامه اعضای شورای پرورشی، تربیت بدنی و شورای انجمن اولیا و مربیان پارس آباد با حضور در مزار شهدای گمنام با آرمان های شهدا تجدید پیمان کردند.