امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : دسامبر 20th, 2013 5:16 | کد خبر : 2192 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

امام جمعه پارس آباد: مراسم اربعین حسینی باشکوه بیشتری برگزار شود

امام جمعه پارس آباد با اشاره به فرا رسیدن سالروز اربعین شهدای کربلا گفت: مراسم اربعین حسینی (ع) باید با شکوه بیشتری برگزار شود. به گزارش مغانه، حجت الاسلام ولی علوی در خطبه های نماز جمعه پارس آباد، با بیان اینکه برپایی عزاداری سید . سالارشهیدان حضرت  امام حسین (ع) از تعظیم شعائر الهی است، […]

17360-67637

امام جمعه پارس آباد با اشاره به فرا رسیدن سالروز اربعین شهدای کربلا گفت: مراسم اربعین حسینی (ع) باید با شکوه بیشتری برگزار شود.

به گزارش مغانه، حجت الاسلام ولی علوی در خطبه های نماز جمعه پارس آباد، با بیان اینکه برپایی عزاداری سید . سالارشهیدان حضرت  امام حسین (ع) از تعظیم شعائر الهی است، افزود: عزاداری ها باید نماد و تجلی اتحاد و حضور یکپارچه مردم در عرصه‌های مختلف باشد.

وی، بر خرافه زدایی از آیین های عزاداری تاکید کرد و ادامه داد: خرافه زدایی بهترین راه تاثیر پذیری از جریان عاشوراست و روحانیان، مبلغان دینی و مداحان اهل بیت (ع) رسالت و وظیفه سنگینی در خصوص دارند.

وی با اشاره به آغاز مجدد مذاکرات کارشناسان ایرانی با 1+5 گفت: جمهوری اسلامی ایران همیشه صداقت خود را به اثبات رسانده و این امریکا و غرب است که با عدم صداقت به میدان می آیند و تلاش می کنند افکار عمومی دنیا را تغییر دهند.

 علوی ادامه داد: تیم مذاکره کننده باید با نصب العین قراردان رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری ، آبرومندانه و مقتدرانه مذاکرات خود را ادامه دهند.

 وی، حادثه تروریستی و ددمنشانه حمله به کارکنان شرکت گازرسانی در شرق بعقوبه عراق را که منجر به شهادت جمعی از مهندسان ایرانی شد، قویا محکوم کرد و گفت: اين جنايت بار ديگر نشان داد كه پشت این ترورها همچنان گروههای تکفیری، اسرائیل و  آمریکا قرارند و هدف این تروریستها ضربه زدن به اسلام و شیعیان است.

کلمات کلیدی: , ,

نظرات