امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
زمان انتشار : می 24th, 2017 12:27 | کد خبر : 21849 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

امام جمعه پارس آباد: فتح خرمشهر نقطه عطفی در دوران دفاع مقدس است

امام جمعه پارس آبادمغان گفت: حماسه ماندگار و برجسته آزادسازی خرمشهر در عملیات غرورآفرین بیت المقدس در روز سوم خرداد سال ۶۱، نقطه عطفی در دوران جنگ تحمیلی است.

به گزارش مغانه آنلاین، حجت الاسلام سید سعید رشادی امروز چهارشنبه در آئین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان پارس آباد، با تبریک و گرامیداشت سوم خرداد روز مقاومت، ایثار و پیروزی ، افزود: رزمندگان اسلام با فتح خرمشهر تمام معادلات دشمنان را به هم زدند و مسیر جنگ را به نفع ایران اسلامی تغییر دادند.

امام جمعه پارس آباد با اشاره به اینکه هدف دشمنان نابودی ارزشها و حکومت دینی در ایران است، گفت: باید همواره بصیرت خود را حفظ کرده تا دشمنان جرات نفوذ پیدا نکنند.

وی ادامه داد: فتح خرمشهر به عنوان حماسه ای جاویدان در تاریخ انقلاب اسلامی است که می توان از آن به عنوان یک حماسه بزرگ ملی یاد کرد.

رشادی با بیان اینکه مردم جهان آرزوی حکومتی مثل ایران را دارند، تصریح کرد: دشمن همواره به این مساله غبطه خورده و از همه مسیر برای ساقط کردن جمهوری اسلامی ایران از به چالش کشیدن ولایت فقیه، کمرنگ کردن نقش روحانیت در جامعه گرفته تا منحرف کردن جوانان انقلابی و حزب الهی تلاش می کند تا حکومت دینی از بین برود، چرا که منافع آنها در این کار تمام می شود.

وی خاطرنشان کرد: شهدا رفتند تا نظام اسلامی بماند و باید قدر نعمت امنیت در جمهوری اسلامی ایران را که حاصل خون شهدا بوده را بدانیم و برای تداوم آن دعا کنیم.

اخبار مرتبط

نظرات