- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

امام جمعه پارس آباد: دفاع مقدس نمادی از ایثار و حماسه مردم ایران اسلامی است

80151784-2599456

امام جمعه پارس آباد گفت: دفاع مقدس نمادي از ایثار، از خودگذستگی و حماسه مردم ایران اسلامی است و پاسداشت و زنده نگه داشتن این حماسه عظیم و ارزشمند، وظیفه آحاد جامعه است.

به گزارش مغانه، حجت الاسلام ولي علوي در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته پارس آباد،افزود: هشت سال جنگ تحمیلی در حقیقت نشانگر رشادت ها، شجاعت ها و ایثارگری هایی است که در طول تاریخ به عنوان برگی زرین ماندگار خواهد ماند.

 وي ادامه داد: امنیت و آسایشی که امروز نصیب ملت ایران شده ناشی از رشادت ها وجانفشانی های رزمندگان در طول هشت سال جنگ تحمیلی عراق علیه ایران اسلامی می باشد.

 علوي با اعلام اینکه، اكنون وظيفه ما پاسداری از خون پاك شهدا، آرمان شهدا و انقلاب اسلامی است، عنوان كرد: خودباوری و اقتدار و عزت نظام و انقلاب اسلامی از مهم ترين دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس است.

 امام جمعه پارس آباد در بخش ديگري از سخنان خود، با قدردانی از مواضع شجاعانه رئیس جمهور کشورمان در سازمان ملل، اظهار داشت: سخنان مدبرانه دکتر روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل و ديدار وي با روساي جمهور برخی كشورها در نيويورك، رژیم غاصب صهیونیستی را پریشان و عصبانی کرد.

 علوي با بيان اينكه سخنان رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل نه تنها معادلات دشمنان و مخالفان نظام در كشورمان را نقش بر آب كرد، بلكه سخنان سنجيده و نرمش قهرمانانه وي موجب دلگرمي مردم ايران اسلامي و بسیاری از كشورهاي جهان شد.

 وی با بیان اینکه رئیس جمهور کشورمان مطالبات ملت ایران و نظام اسلامی را به خوبی مطرح کردند، ادامه داد: دكتر روحاني در سخنرانی خود، به نحو شایسته و منطقی ، مواضع و پیام دوستی و مودت مردم کشورمان را به گوش جهانیان رساند.

   وي با اشاره به آغاز اعزام حجاج به سرزمين وحی، يادآور شد: زائران خانه خدا سفيران خوبی برای نظام اسلامی باشند و با توجه جدی به معنويت، الگوی شايسته ای از اخلاق اسلامی را به نمایش بگذارند.