امروز: جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آگوست 24th, 2013 1:46 | کد خبر : 316 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

امام جمعه پارس آباد: خدمت بی منت به مردم باید سرلوحه کارهای مسوولان باشد

امام جمعه پارس آباد گفت: خدمت بی منت به مردم باید در سرلوحه کارهای مسوولان و مدیران دستگاه های اجرایی قرار گیرد. به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ولی علوی امروز/ شنبه/ در دیدار اعضای شورای اداری این شهرستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، افزود: مديران بايد تمام توان خود را در […]

امام جمعه پارس آباد گفت: خدمت بی منت به مردم باید در سرلوحه کارهای مسوولان و مدیران دستگاه های اجرایی قرار گیرد.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ولی علوی امروز/ شنبه/ در دیدار اعضای شورای اداری این شهرستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، افزود: مديران بايد تمام توان خود را در راستای رفع مشکلات و دغدغه های مردم به كاربگيرند و در اين راه صادقانه گره گشای معضلات باشند.
وی، به ویژگی بارز شهید رجایی از نظر حضرت امام خمینی (ره) اشاره كرد و اظهار داشت: دولت شهید رجایی نمونه عینی دولت اسلامی و مکتبی به حساب می آید و این حقیقتی است که نه در سخن، بلکه در رفتار آن شهیدان می توان یافت.
وی، با اشاره به موقعیت کشور اسلامی ایران در عرصه های مختلف علمی، سیاسی و فرهنگی در دنیا، ادامه داد: امروز بستر و شرایط کاری بسیار خوبی جهت خدمت به مردم مهیا است.
وی، رسیدگی به مشکلات و مسائل مردم را از اهم وظایف مدیران بیان داشت و افزود: مسوولان باید با حضور در میان مردم و استماع سخنان آنان، از نزدیک موانع و مشکلات را برطرف کنند.
ولی كريمي، فرماندار پارس آباد نیزبا اشاره به خدمات و عملكرد ارزنده دولت اظهار داشت: امروز همه مسوولان نظام خدمت صادقانه به مردم را وظيفه و افتخار خود مي‌دانند و در راه برطرف كردن مسائل و مشكلات مردم از هيچ كوششي دريغ نمي‌كنند.
وي با اعلام اینکه، خدمت رسانی به آحاد جامعه وظیفه اصلی ما مسوولان است ادامه داد: مردم ولی نعمتان و صاحبان اصلی این نظام و انقلاب هستند لذا مدیران دستگاه های دولتی باید با تمام توان در پی رفع مشکلات و نیازهای مردم باشند.
7121

نظرات