امروز: شنبه, ۱۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : نوامبر 22nd, 2013 5:05 | کد خبر : 1865 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

امام جمعه پارس آباد: بسیج مظهر اقتدار ایران اسلامی است

امام جمعه پارس آباد گفت: بسیج مظهر اقتدار و عظمت ایران اسلامی در عرصه ها و صحنه های مختلف است. به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ولی علوی، در خطبه های نماز جمعه پارس آباد با گراميداشت هفته بسيج افزود: حضور آگاهانه و فعالانه بسیج در صحنه های گوناگون، سبب ناکامی دشمنان و موفقیت نظام در […]

امام جمعه

امام جمعه پارس آباد گفت: بسیج مظهر اقتدار و عظمت ایران اسلامی در عرصه ها و صحنه های مختلف است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ولی علوی، در خطبه های نماز جمعه پارس آباد با گراميداشت هفته بسيج افزود: حضور آگاهانه و فعالانه بسیج در صحنه های گوناگون، سبب ناکامی دشمنان و موفقیت نظام در زمینه های مختلف شده است.

 وی اظهار کرد: امروز در حقیقت بسیج الگویی برای بسیاری از کشورهایی است که در مسیر بیداری اسلامی قرار گرفته اند و این مایه افتخار است.

وي با اشاره به همایش 50 هزار نفری فرماندهان بسیج کشور و سخنرانی مهم و تاریخی مقام معظم رهبری در اين جمع، افزود: بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع بسیجیان، بسیار ارزشمند، مهم و روشنگرانه بود و ما به داشتن چنین رهبر فرزانه، بسيجي و آزاداندیش كه خود سرآمد همه بسيجيان و ميدان ديده روزهاي سخت انقلاب اسلامي از هشت سال دفاع مقدس تا كنون بوده، افتخار می کنیم.

امام جمعه پارس آباد در بخش ديگري از سخنان خود به بيان اهميت و جايگاه كتاب و كتابخواني در جامعه پرداخت و مطالعه را يكي از ضروريات زندگي انسانها دانست.

علوي به تأكيدات رهبر معظم انقلاب در رابطه با ترويج فرهنگ كتاب و كتابخواني در جامعه اشاره و تصريح كرد: هر فرد بايد در زندگي روز مره خود به مطالعه كتاب بپردازد.

 

اخبار مرتبط

نظرات