امروز: جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : دسامبر 27th, 2013 5:57 | کد خبر : 2279 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

امام جمعه پارس آباد بر پاسداشت حماسه ی مردمی 9دی تاکید کرد

امام جمعه پارس آباد با تاکید بر پاسداشت حماسه ی مردمی و عظیم 9دی، گفت: نهم دی، بدون تردید نقطه ی عطفی در تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران محسوب می شود. به گزارش مغانه، حجت الاسلام ولی علوی در خطبه های نماز جمعه پارس آباد افزود: مردم با بصیرت ایران اسلامی در نهم […]

امام جمعه پارس آباد با تاکید بر پاسداشت حماسه ی مردمی و عظیم 9دی، گفت: نهم دی، بدون تردید نقطه ی عطفی در تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران محسوب می شود.

به گزارش مغانه، حجت الاسلام ولی علوی در خطبه های نماز جمعه پارس آباد افزود: مردم با بصیرت ایران اسلامی در نهم دی سال 88 در پی هنجار شکنی عده ای، به صورت خودجوش به خیابان ها آمدند و توطئه های دشمنان را نقش بر آب کردند.

وی، بر برگزاری هرچه باشکوهتر برنامه های گرامیداشت 9دی تا کید و اظهار کرد: مردم مسلمان ایران، با حضور پرشور و شعور و حماسه آفرینی در 9دی، تومار جریان فتنه را بر همیشه برچیدند.

وی، با بیان اینکه 9 دی روز بصیرت و میثاق با ولایت و امامت است، ادامه داد: مردم مومن و ولایی شهرستان مرزی پارس آباد در جریان فتنه سال 88، یک روز زودتر از دیگر شهرهای کشور یعنی در 8 دی، به خیابان ها آمدند و یک بار دیگر عهد و پیمان ناگسستنی خود با نظام و ولایت فقیه را یادآور شدند.

اخبار مرتبط

نظرات