- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

امام جمعه پارس آباد : انتخاب شهردار ناکارآمد باعث افزایش مشکلات شهری می شود

حجت الاسلام سید سعید رشادی در خطبه‌های امروز نمازجمعه پارس آباد افزود: اگر اعضای شورای اسلامی شهر در تغییر شهردار مصمم هستند لازم است فردی را انتخاب کنند که حداقل از شهردار فعلی توانمندتر و با تجربه تر باشد.

وی خطاب به شورای شهر پارس آباد گفت: در تعیین شهردار جدید معیارها و ملاک های یک شهردار کارآمد را در نظر بگیرید و فرد منتخب را بعد از آشنا شدن به مسایل و امورات شهرداری و کسب تجربه و تخصص عزل نکنید.

وی ادامه داد: اگر قرار باشد فردی را جایگزین شهردار فعلی کنند چندین ماه زمان نیاز است تا شهردار جدید به مسائل و مشکلات شهر آشنا شود و این امر وقت‌کشی محسوب می‌شود.

وی با گرامیداشت روز مقاومت اسلامی گفت: اگر امروز آمریکا و اجانب غرب در منطقه خاورمیانه در‌صدد تجزیه‌طلبی و بر هم زدن اتحاد امت اسلامی هستند به خاطر واهمه آنها از این مقاومت و انسجام اسلامی است که نه تنها حیات استکبار را، بلکه حیات رژیم صهیونیستی را این امر به مخاطره می‌اندازد.

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد یادآور شد: هیچ قدرتی نمی‌تواند انسجام امت اسلامی را بر هم بزند.

رشادی با تبریک فرارسیدن میلاد حضرت معصومه (س) یادآور شد: حضرت معصومه (س) که می‌تواند برای دختران ما الگوی حجاب، عفاف و منش اخلاقی برتر باشد برجستگی‌اش ولایت‌مداری است.

وی ترویج ازدواج آسان را به تاسی از سیره ائمه اطهار یادآور شد و بیان کرد: اگر امروز پایه‌های برخی از خانواده‌ها متزلزل شده است به دلیل بی‌توجهی به سبک زندگی اسلامی است که قطعاً آسیب‌هایی را نیز به همراه دارد.

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد، ورود آزادگان سرفراز به میهن اسلامی را یک روز به یاد ماندنی و خاطره‌انگیز توصیف کرد و ادامه داد: آزادگان ما در حقیقت مدال صبر و بردباری برای این ملت و تاریخ بشریت هستند که هیچ وقت از مسیر انقلابی خود با وجود همه فشارها و تهدیدها عقب‌نشینی نکرده‌اند.

رشادی، آزادگان را در حقیقت سند آبرو، عزت و شرف این ملت توصیف کرد و افزود: شایسته است مسئولان امر مشکلات و برخی از کاستی‌های جامعه ایثارگر و آزاده را رفع کند.

وی همچنین کودتای ۲۸ مرداد را یک لکه ننگین بر دامن آمریکایی‌ها و ایادی کفر عنوان کرد و یادآور شد: در تاریخ این کشور آمریکا و انگلیس خیانت‌هایی را روا داشته‌اند که هیچ وقت این خیانت‌ها از ذهن مردم پاک نخواهد شد.

IMG_1809 IMG_1812 IMG_1815