امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : نوامبر 8th, 2013 5:52 | کد خبر : 1604 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

امام جمعه پارس آباد: احیای امر به معروف رسالت خطیر قیام امام حسین (ع) بود

امام جمعه پارس آباد گفت: رسالت خطیر نهضت عاشورا و قیام امام حسین (ع) احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر بود. حجت‌الاسلام ولی علوی در خطبه های نماز جمعه این هفته پارس آباد، افزود: امام حسین(ع) با قیام خود، احیای امر به معروف و نهی‌ از منکر را در عمل نشان داد […]

امام جمعه
امام جمعه پارس آباد گفت: رسالت خطیر نهضت عاشورا و قیام امام حسین (ع) احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر بود.

حجت‌الاسلام ولی علوی در خطبه های نماز جمعه این هفته پارس آباد، افزود: امام حسین(ع) با قیام خود، احیای امر به معروف و نهی‌ از منکر را در عمل نشان داد و مانع از حذف معروفات و ترویج منکرات توسط سران ظلم و ستم بعد از فوت پیامبر اسلام (ص) شد.
وی، فلسفه قیام امام حسین (ع) را رسالتی الهی دانست و افزود: مبارزه با فساد و ظلم پیام قیام عاشوراست و رمز سعادت جامعه امروز رهروی از مکتب امام حسین (ع) است.
امام جمعه پارس آباد اظهار داشت: امام حسین (ع) نه تنها چراغ هدایت و کشتی نجات مسلمانان است بلکه تمام دل شکستگان و ناامیدان نیز در پناه و ملجاء حضرتش آرامش می گیرند و با پیروی از ایشان به سعادت واقعی دست می یابند.
علوی ادامه داد: امام حسین (ع) تمام رفتار و حرکاتش برای هر انسان طالب سعادتی درس است و کسی که در پی عاقبت بخیری و خوشبختی در دنیا و آخرت است باید به ریسمان ایشان گره زده و بر کشتی نجاتشان چنگ بزند.
وی در ادامه به اهمیت و برکات امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: همه ما در برابر این دو فریضه بزرگ مسئولیت داریم و باید به وظیفه خود به خوبی عمل کنیم و نگذاریم آتش گناه و منکرات جامعه را بسوزاند.
امام جمعه پارس آباد همچنین از حضور با شکوه و حماسی مردم خطه مرزی پارس آباد در راهپیمایی 13 آبان تشکر کرد.

اخبار مرتبط

نظرات