- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

امام جمعه و فرماندار پارس آباد داوطلب جمعیت هلال احمر شدند+تصاویر

به گزارش مغانه، امام جمعه پارس آباد با اشاره به ماموریت ها ،خدمات و برنامه های متنوع جمعیت هلال احمر گفت: مشارکت مردم در برنامه های هلال احمر در موفقیت این نهاد بسیار موثر است.

حجت الاسلام سید سعید رشادی افزود: گفت : داوطلبان هلال احمر همواره درمواقع بحرانی و امدادی برای کمک و امداد رسانی به نیازمندان از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.
وی ادامه داد: نیروهای هلال احمر بدون هیچ گونه چشمداشتی و به صورت رایگان اقدام به خدمت رسانی در کشورمی کنند.

فرماندار پارس آباد نیز گفت: جمعیت هلال احمر نقش مهمی در کمک رسانی به مردم آسیب دیده در نقاط مختلف کشور دارد.

مهدی احمدی افزود: جمعیت هلال احمر یک نهاد بر خواسته از دل مردم، متعلق به آحاد مردم و برای مردم و عضو تاثیر گذار مدیریت بحران است.

وی با اشاره به حرکت ها و کمک های انسان دوستانه جمعیت هلال احمر در کشورهای مختلف، اظهار کرد: این نهاد در هنگام وقوع سوانح و حوادث و بلایای طبیعی خدمات بی منت به مردمان آسیب دیده ارائه می دهد.

وی آموزش و انجام اقدامات پیشگیرانه و امداد رسانی را در بین خانواده ها بسیار مهم عنوان کرد و گفت: شعار جمعیت هلال احمر با موضوع هر خانواده یک امداد گر نشان از عزم و حرکت جدی برای همگانی نمودن امر آموزش های مورد نیاز مردم از طریق جذب داوطلبان می باشد.

فرماندار پارس آباد از خدمات، زحمات و تلاشهای اعضای جمعیت و کارکنان هلال احمر در کسب مقام های استانی در رشته های مختلف امدادی و همچین حضور موثر در موقعیت های مختلف بحرانی همچون وقوع حوادث و زلزله و سیل ،برف و کولاک و امداد های نوروزی به مسافران و همچنین اعزام کاروان های پزشکی و سلامت تشکر و قدردانی کرد.

داور طاعتی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پارس آباد نیز گفت: جمعیت هلال احمر شهرستان پارس آباد با سه هزار عضو داوطلب به لحاظ امدادرسانی و ارائه خدمات در آمادگی کامل به سر می برد.

وی گفت: این جمعیت در جریان بارش سنگین برف در روزهای اخیر، ۷۰دستگاه خودرو گرفتار در برف و کولاک را رهاسازی و ۳۰نفر از حادثه دیدگان را به محل های امن منتقل کردند.

در جریان این نشست ها، امام جمعه و فرماندار پارس آباد به عضویت افتخاری جمعیت هلال احمر این شهرستان در آمدند.

IMG_3562 IMG_3567 IMG_3576 IMG_3583 IMG_3584 IMG_3611

DSC04869_31068 DSC04873_31069 DSC04874_31072 DSC04878_31071

1 Comment (Open | Close)

1 Comment To "امام جمعه و فرماندار پارس آباد داوطلب جمعیت هلال احمر شدند+تصاویر"

#1 Comment By ناشناس On 2016/02/01 @ 8:06 ب.ظ

متاسفم فرماندار فدای سیاست غلط معاونی سیاسی شد