امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آگوست 22nd, 2014 11:23 | کد خبر : 6655 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

الحاق پارس آباد مغان به منطقه آزاد تجاري ارس قطعي است

فرماندار پارس آباد با اشاره به دستور صريح رييس جمهور در خصوص اتصال قسمتي از مناطق مرزي استان به منطقه آزاد ارس، گفت: شهرستان مرزي پارس آباد مغان قطعاً به منطقه آزاد تجاري –صنعتي ارس ملحق مي شود.

به گزارش مغانه، ايرج بيگدلو امروز در بين الصلاتين نمازعبادي سياسي جمعه پارس آباد، افزود: استنباط ما اين است كه پارس آباد تنها منطقه مستحق براي پيوستن به منطقه آزاد تجاري –صنعتي ارس مي باشد.
وي، بابيان اينكه رشد و رونق تمام شهرستان هاي استان آرزوي مردم پار س آباد و مايه فخر و مباهات اين منطقه است، ادامه داد: مردم ولايي پارس آباد در اين زمينه به هيچ عنوان تنگ نظر نيستند و پيشرفت ديگر مناطق استان را پيشرفت و توسعه منطقه خود مي دانند.
وي، با قدرداني از دستور صريح شخص رييس جمهوري در خصوص توسعه و اتصال به منطقه آزاد ارس، اظهار كرد: با پيگيري هاي جدي نماينده مردم منطقه در مجلس شوراي اسلامي، اكبر تركان مشاور ارشد رييس جمهوري و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور به رغم خستگي و تراكم كاري، ديروز پنجشنبه به صورت هوايي از اصلاندوز تا تازه كند پار س آباد بازديد و موضوع پيوستن اين شهرستان به منطقه آزاد را صد درصد تائيد كرد.
به گفته وي، با الحاق اين شهرستان به منطقه آزاد ارس، مشكل بيكاري در اين منطقه ريشه كن خواهد شد و پارس آباد در مسير رونق و شكوفايي روز افزون قرار خواهد گرفت.
او، با بيان اينكه منطقه آزاد دروازه اي به روي جهان است، گفت: معافيت گمركي و مالياتي 15تا 20ساله، افزايش ارزش افزوده املاك و مستغلات، واردات خودرو خارجي بدون عوارض گمركي، راه اندازي صنايع تبديلي و تكميلي و بهبود و توسعه جاده هاي مواصلاتي از جمله مزاياي منطقه آزاد محسوب مي شود.
وي با قدرداني از استقبال خوب مردم خونگرم پارس آباد از معاون پارلماني رييس جمهور و نماينده عالي دولت در سفر به اين منطقه مرزري، از زحمات، پيگيري ها و تلاش هاي اكبر تركان مشاور ارشد رييس جمهوري، عرب باغي مديرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، كلانتري عضو هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد ارس، مرعشي و آهنگران، نماينده ولي فقيه در استان و امامان جمعه اردبيل و پارس آباد و استاندار اردبيل و نماينده مردم پار س آباد و بيله سوار در مجلس شوراي اسلامي، در زمينه اتصال پارس آباد به منطقه آزاد ارس تشكر و قدرداني كرد.
بيگدلو، همچنين تصويب 76طرح براي رونق و توسعه استان اردبيل از دستاوردهاي بزرگ سفر استاني رييس جمهوري به اين استان ذكر كرد و گفت: از اين تعداد، 67پروژه تا پايان سال جاري به بهره برداري خواهد رسيد.

اخبار مرتبط

نظرات

سلیمانی

جناب آقای بیگدلو فرماندار توانمند پارس آباد بانی و مسبب اصلی الحاق پارس آباد به منطقه آزاد هستند. به عنوان یک شهروند پارس آبادی دست آقای بیگدلو را می بوسم و از خدماتشان قدردانی می کنم.

sajjad

من از همه کسانی که در این راه تلاش میکنن تشکر میکنم بویژه فرماندار عزیزمان ونماینده محترم

زارعی

جناب آقای بیگدلو فرماندار محبوب وتوانمند شهرستان پارس آباد بنده به نمایندگی از خانواده شهدا و ایثارگران بخصوص فرزندان شاهد منطقه به شما خسته نباشید میگوییم
جناب فرماندار اهالی غیرتمند پارس آباد قدر مسئولان پر تلاش را میدانند از زمان ایجاد فرمانداری شما موفقترین فرماندار این منطقه بودید دست مریزاد خداوند یار و یاورتان باد

jalal

جناب آقای بیگدیلو فرماندار محترم پارس اباد:از این که شهرستان پارس اباد چنین فرماندار تلاشگر وتوانمندی دارد به خودم می بالم .

شهزاد

آقای فرماندار، الحق که قوبترین و محبوبترین فرماندار تاریخ پارس آباد هستید. خداوند اجرتان را در دنیا و آخرت خواهد داد. یاشاسین مهندس بیگدیلو