امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : سپتامبر 4th, 2013 12:04 | کد خبر : 477 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

الحاق پارس آباد به منطقه آزاد تجاری ارس موجب بروز انفجار اقتصادی می شود

نمیانده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: الحاق و تبدیل پارس آباد و بیله سوار به منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس، موجب بروز انفجار اقتصادی در دشت مغان و استان اردبیل می شود. حجت الاسلام”حبیب برومند” روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار مغانه، افزود: از دولت قبلی موافقت تبدیل شهرستان […]

tablo

نمیانده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: الحاق و تبدیل پارس آباد و بیله سوار به منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس، موجب بروز انفجار اقتصادی در دشت مغان و استان اردبیل می شود.

حجت الاسلام”حبیب برومند” روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار مغانه، افزود: از دولت قبلی موافقت تبدیل شهرستان های پارس آباد و بیله سوار به منطقه آزاد ارس گرفته بودم و به جد پیگیر هستم تا در دولت یازدهم این مهم محقق شود.

وی، اظهار داشت: با نهایی شدن این موضوع، از اصلاندوز تا بیله سوار به منطقه آزد تجاری ارس ملحق می شود و این به این معنی است که در منطقه مغان انفجار و تحول عظیم اقتصادی رخ می دهد.

برومند بیان کرد: احداث و راه اندازی هتل ها و بازارچه های متعدد، ایجاد فرصت های جدید شغلی، توسعه فرودگاه و محورهای مواصلاتی و رونق صادرات و واردات کالا از پیامدهای مثبت این طرح خواهد بود.

به اعتقاد وی اگر منطقه آزاد ارس تا بیله سوار امتداد یابد، نه تنها مردم منطقه مغان و استان اردبیل، شاید استان های همجوار نیز از آثار و برکات آن بهره مند خواهند شد.

اخبار مرتبط

نظرات