امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : نوامبر 13th, 2014 12:51 | کد خبر : 7707 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

الحاق بخشی از شمال استان به منطقه آزاد ارس تصویب شد

استاندار اردبیل از تصویب الحاق بخشی از شمال استان به منطقه آزاد ارس خبر داد.

به گزارش مغانه به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، دکتر مجید خدابخش استاندار اردبیل در پایان جلسه کارگروه تخصصی شورای عالی مناطق آزاد کشور که پیش ار ظهر امروز پنجشنبه 22 آبان که در منطقه آزاد تجاری ارس در شهرستان جلفا به ریاست علیرضا موحدی، معاون مشاور رئیس جمهور ودبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی تشکیل شد گفت: پس از پیگیری های مستمر و دفاع دقیق وکارشناسی از اهمیت و ضرورت موضوع در این جلسه الحاق بخشی از شمال استان به منطقه ازاد تجاری ارس تصویب شد.

وی با بیان اینکه این مصوبه نوید آینده روشنی در رونق اقتصادی استان به دنبال خواهد داشت افزود: با عنایت دولت محترم تدبیر وامید یکی از مطالبات دیرینه و به حق مردم استان تحقق یافت که جای تبریک به همه اهالی شریف استان اردبیبل دارد.

 

نظرات

مهدي طلوعي

با سلام.. ممنون از ريئس جمهور و همه عزيزاني كه در اين پروسه منطقه ازاد تجاري شدن نقش داشتند …يك تشكر ويژه هم از طرف خودم و اهالي منطقه پارس اباد مغان از نماينده ولي فقيه در استان آيت الله دكتر سيد حسن عاملي كه به جد در اين مورد از شهر ما دفاع كردند و مصرانه از رييس جمهور خواستند تا نظر مثبت روي اين پرونده داشته باشندوتشكر ديگري از فرماندار قبلي جناب مهندس بيگدلو كه زحمات زيادي كشيدن….تبريك به همشهريان خودم …انشاالله بتوانيم از مزيت هاي منطقه ازاد شدن بهترين استفاده ممكن را برده باشيم……..

مهدوی

وظیفه خودم می دانم از ایرج بیگدلو فرماندار قبلی که در بحث الحاق پارس آباد به منطقه آزاد خالصانه و شبانه روز تلاش کردند نهایت تشکر و قدردانی را نمایم.

مهدي

با سلام ممنون از امام جمعه ونماينده ولي فقيه محبوب استان كه تلاش نمودند در سفر ريس جمهور وهيات دولت محترم در شوراي اداري استانداري با ريس جمهور وتني از وزيران دولت مطرح نمودند وتاكيد به جد ايشان ازريس جمهور مطالبات مغان را به كرسي تصويب نشاندند. مردم شريف و مومن وانقلابي آگاه باشيد برخي از نمايندگان استان در منطقه مغان ميخواهند اين مصوبه منطقه آزاد تجاري رو به نام خود ودر انتخابات آينده مجلس دهم خوراك انتخاباتي نمايند.

سلامی

نمی دانم از شنیدن این خبر نارحات شوم یا خوشحال. خوشحال از این بابت که بالاخره یکی از مطالبات اساسی و اولین خواسته مردم پارس آباد در سفر ریاست جمهوری محقق شد و ناراحت به این خاطر که در حالی طرح الحاق پارس آباد به مصوب شد که باعث و بانی اصلی آن که ایرج بیگدلو فرماندار قبلی منطقه بود به دلایل عدم حمایت که هیچ به لحاظ سیاسی کاری و شیطنت بزرگان در استانداری و عدم پشتیبانی قاطع نماینده منطقه و گهی به زین و گهی به نعل زدن های برومند، مجبور به استعفا شد تا این شهرستان محروم از نعمت این مرد بزرگ و توانمند و کاری(بیگدلو) شود. این وضعیتی که من دچارش هستم در چهره اکثریت مردم منطقه هویداست. چه خوب بود به دنبال تصویب این الحاقیه، پارس آبادی ها در حضور بیگدلو به شادی می پرداختند ولی انگار که با استعفا و رفتن وی غبار غم بر سیمای شهر و تک تک اهالی قدرشناس و نجیب آن پاشیدند. به هر حال از دور دست این مدیر لایق و بسیار توانمند را می بوسم و از خداوند قادر و توانا برای ایشان در هر کجای ایران اسلامی که هستند، آرزوی توفیق و بهروزی دارم و امیدوارم روزی با مساعد شدن اوضاع سیاسی استان و منطقه، بتوانیم دوباره از تجربیات، دانش و علم و حلم و وجود ایرج بیگدلو بهره مند شویم. انشاالله

مهدوي جان

با سلام برای معرفي کاندیداتوری فرماندار سابق انتخابات مجلس دهم از حوزه انتخابیه پارس اباد و بیله سوار احساساتي نشويد و زود نمره خوب به كسي ندهيد . و كانديداي آينده مجلس دهم حوزه انتخابيه پارس آباد وبيله سوار از بطن و متن مردم خواهد بود انشاا… از جمله نماينده سابق مجلس شوراي اسلامي جناب آقاي فهيمي و ريس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان بوشهر جناب آقاي عباس تابش خواهد بود انشاا…

روحی

خدمت این دوست عزیز که نوشته کاندیدای آینده مجلس دهم حوزه انتخابیه پارس آباد وبیله سوار از بطن و متن مردم خواهد بود باید عرض کنم آقایان فهیمی و تابش کجا در بطن و متن مردم هستند اگر دیدید سلام ما را برسانید . این دو بزرگوار فقط در موسم انتخاب آفتابی می شوند . دوست عزیز «فکر نان کن که خربزه آب است». ضمناً این آقایان مشکل صلاحیت دارند و نمی توانند از سد شورای محترم نگهبان عبور کنند .

مهدي

جناب آقاي روحي مگه نماينده فغلي شما قبلاً صلاحيت داشتند شوراي نگهبان آگاه ميباشد كه چه زماني به كانديداي مورد نظر خود صلاحيت بدهد ما مسئولين بلند مرتبه رو ديديم كه شوراي نگهبان صلاحيت ندادند وبعداً با توجه به مقتضيات زمان صلاحيت دادند

ناشناس

خدمت اقای روحی
شما دارین سنگ برومند رو به سینه خود میزنید
کل پروژه های عظیمی که در سطح شهرستان بتصویب مجلس رسیده در طول نمایندگی اقایان فهیمی و الماسی اتفاق افتاده.متاسفانه صلاحیت فهیمی با دستکاری برومند لغو شد.

ﻣﺠﻴﺪ

ﺑﻪ ﻋﺮﺽ ﺟﻨﺎﺏ ﺭﻭﺣﻲ ﻣﻴﺮﺳﺎﻧﻢ ﻛﻪ اﻗﺎﻳﺎﻥ ﻓﻬﻴﻤﻲ ﻭﺗﺎﺑﺶ ﻭﺿﻌﺸﻮﻥ اﺯ ﺑﺮﻭﻣﻨﺪ ﺑﺪ ﻧﻴﺴﺖ .ﺑﻪ ﻧﻆﺮ ﻣﻦ ﺗﺎﺑﺶ و ﻓﻬﻴﻤﻲ ﺳﺮﺗﺮ اﺯ ﻧﻤﺎﻳﻨﺪﻩ ﻓﻌﻠﻲ ﻫﺴﺘﻨﺪ. ﺗﻨﮓ ﻧﻆﺮ ﻧﺒﺎﺷﻴﺪ.ﺑﺮﻳﺪ ﻓﻘﻄ ﺳﻮاﺑﻖ اﻳﻦ اﻗﺎﻳﺎﻥ ﺭﻭ ﺑﺨﻮﻧﻴﺪ ﺑﻌﺪ ﺗﺼﻤﻴﻢ ﺑﮕﻴﺮﻳﺪ

ﺣﻤﻴﺪﻱ

ﻟﻂﻔﺎ اﺯ ﻧﻤﺎﻳﻨﺪﻩ ﻓﻌﻠﻲ ﺣﻤﺎﻳﺖ ﻧﻜﻨﻴﺪ. ﺷﻤﺎ ﺗﺎﺑﺶ ﻳﺎ ﻓﻤﻴﻤﻲ ﺭﻭ ﺑﺎ ﻧﻤﺎﻳﻨﺪﻩ ﻓﻌﻠﻲ ﻣﻘﺎﻳﺴﻪ ﻣﻴﻜﻨﻴﺪ??????ﻣﺘﺎﺳﻔﻢ