امروز: جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژانویه 13th, 2014 12:44 | کد خبر : 2456 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

اقلام امدادی در انبارهای هلال احمر استان اردبیل ذخیره سازی شده است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: طبق استانداردهای جمعیت هلال احمر و به اندازه کافی اقلام ضروری در انبارهای امدادی استان ذخیره سازی شده است. به گزارش مغانه، بهرام غیبی در بازدید نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی از انبار امدادی هلال احمر پارس آباد، افزود: تمام شهرستان های […]

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: طبق استانداردهای جمعیت هلال احمر و به اندازه کافی اقلام ضروری در انبارهای امدادی استان ذخیره سازی شده است.
به گزارش مغانه، بهرام غیبی در بازدید نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی از انبار امدادی هلال احمر پارس آباد، افزود: تمام شهرستان های استان دارای انبار امدادی است و در تمام این انبارها اقلام امدادی عمدتاً چادر، پتو، موکت، انواع کنسرو دپو شده و مشکلی از این نظر وجود ندارد.
وی، هلال احمر را یک مجموعه عام المنفعه و منبعث از مردم دانست و ادامه داد: در مواقع بروز حوادث قهری، جمعیت هلال احمر از نخستین گروه هایی است که در محل حاضر و به ارائه خدمات و حمایت های امدادی، روانی به مصیبت زدگان می پردازد.
نماینده مردم شهرستان های پارس آباد و بیله سوار نیز گفت: امروزه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، علاوه بر هموطنان به آسیب دیدگان ناشی از بلایای طبیعی در کشورهای مختلف دنیا کمک می کند.
حجت الاسلام حبیب برومند، با بیان اینکه نیروهای امدادی هلال احمر بی هیچ منتی زندگی خود را وقف خدمت به مردم کرده اند، افزود: کار جمعیت هلال احمر در حقیقت نوعی عبادت است.
وی، فعالیت ها و عملکرد هلال احمر استان را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: در سه سال گذشته گام های بلندی در راستای رفع مشکلات و کمبودهای این مجموعه و تجهیز و تقویت شعبات هلال احمر در سطح استان برداشته شده است.
وی، با بیان اینکه پارس آبادمغان دومین شهرستان پرجمعیت استان محسوب می شود، راه اندازی داروخانه و درمانگاه شبانه روزی هلال احمر را از مطالبات مهم مردم منطقه عنوان کرد و نسبت به پیگیری این مهم از وزارت بهداشت و درمان قول مساعد داد.

اخبار مرتبط

نظرات