امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : فوریه 17th, 2015 6:21 | کد خبر : 9335 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

اقدام وحشتناک مادر در حق سه کودک

یک زن بلژیکی پس از جدایی از شوهرش بر سر نگهداری سه فرزند خردسالشان با او اختلاف پیدا کرد و از سر کینه‌جویی هر سه کودک را در میان شعله‌های سرکش به آتش کشید.

ایران، تییورو مومبو این مادر ۳۵ ساله در حالی که فرزندانش را در حیاط خانه‌شان زنده زنده می‌سوزاند، با پدر بچه‌ها به‌نام هلموت اولین تماس را گرفت و از او خواست به فریادها و ضجه‌های فرزندانش در حال سوختن گوش کند.

پلیس می‌گوید هر سه کودک این زوج به نام‌های مدیسون (۶ ساله)، ابیگل (۴ ساله) و امی (۲ ساله) در این جنایت هولناک و وحشیانه مادرشان در میان شعله‌های آتش جان سپرده‌اند. پدر کودکان به پلیس گفت: مادر بچه‌ها در حالی که فریاد می‌زد پای تلفن به من گفت: هیچ کاری نمی‌توانی برای نجات فرزندانت انجام بدهی. آیا صدای ضجه‌های بچه‌ها را می‌شنوی؟ و من بلافاصله با خواهرم تماس گرفتم و از او خواهش کردم که هرچه سریع‌تر خود را به بچه‌ها برساند و آنها را نجات بدهد اما وقتی به خانه زن سابقم رسید بچه‌ها در آتش سوخته بودند.

مدارک پلیس حاکی است که این زوج از مدتی قبل از یکدیگر جدا شده بودند و کودکان نزد مادرشان زندگی می‌کردند ولی هنگامی که پدر برای گرفتن سرپرستی فرزندانش از طریق وکیل خود اقدام کرد همین موضوع باعث خشم شدید زن شد و تصمیم به قتل فرزندانش گرفت. مأموران پلیس اجساد سوخته هر سه کودک را در حیاط خانه‌شان یافته‌اند. این زوج دارای چهار فرزند بودند که دختر بزرگ‌شان در زمان حادثه در خانه حضور نداشت و جان سالم به‌در برده است. پلیس بلژیک این مادر سنگدل را بدون قرار وثیقه بازداشت کرده و قرار است تا روز محاکمه در زندان بماند.

اخبار مرتبط

نظرات