امروز: جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آوریل 15th, 2016 5:08 | کد خبر : 17700 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

اقتصاد مقاومتی موجب حل مشکلات اقتصادی کشور می شود

امام جمعه پارس آباد گفت: اقتصاد مقاومتی موجب رونق تولید ملی و حل مشکلات اقتصادی کشور می شود.

مغانه- حجت‌الاسلام سید سعید رشادی در خطبه‌های نماز جمعه پارس آباد، بر بهره‌گیری از ایده‌های نخبگان در حوزه تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و با بیان اینکه امروزه اقتصاد در کشورها حرف او را می زند، تصریح کرد: استفاده از تبادل فکری نخبگان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی یکی از موضوعاتی است که در کشور باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی یک موضوع اصلی و کلیدی بوده که چندین سال است توسط رهبر معظم انقلاب به عنوان یک ضرورت و اولویت مطرح شده است.

وی با اشاره به فرا رسیدن ماه رجب ضمن تاکید بر بهره‌گیری کامل از فیوضات این ماه گفت: رجب ماه رحمت و برکت است و باید قدر لحظه لحظه آن را در بدست آوردن تهذیب نفس و معنویت بیشتر دانست.

امام جمعه پارس آباد افزود: یکی از مهمترین فضایل ماه رجب روزه‌داری به مدت سه روز است که اگر کسی بتواند آن را به جا آورد، درهای جهنم به رویش بسته خواهد شد.

خطیب نمازجمعه پارس آباد به فرا رسیدن ۲۹ فروردین و روز ارتش اشاره کرد و گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های مختلف به پیشرفت‌های زیادی دست یافته است که موجب اقتدار نظام اسلامی در دنیا و منطقه شده است.

رشادی به روز دوم اردیبهشت‌ماه روز زمین پاک نیز اشاره‌ای کرد و خواستار جلوگیری و استفاده بی رویه از سموم شیمیایی و کودهای مضر در این شهرستان شد.

وی در ادامه از سفر استاندار اردبیل به شهرستان پارس آباد قدردانی کرد و بر حل مشکلات بیکاری و اشتغال جوانان این شهرستان تاکید کرد.

امام جمعه پارس آباد همچنین از عملکرد شهرداری پارس آباد در سروسامان دادن پارک شهر برای دومین بار در خطبه های نمازجمعه پارس آباد انتقاد کرد و گفت: قرار بود عملیات زیرسازی این پارک ظرف یک هفته به اتمام برسد که متاسفانه این امر تاکنون محقق نشده است.

رشادی با اشاره به وقوع سیلاب در برخی شهرهای کشور خواستار عزم و همت مدیران و مسئولان کشور برای خدمات‌رسانی به مردم و رفع آسیب‌های به وجود آمده شد.

امام جمعه پارس آباد در بخش دوم از خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان به مهم‌ترین مناسبت‌های هفته جاری اشاره کرد و ادامه داد: روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، میلاد حضرت امام محمدتقی (ع) جوادالائمه،، فرخنده میلاد امیرالمؤمنان علی ابن ابیطالب(ع)، روز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سالروز انقلاب فرهنگی از جمله مهم‌ترین مناسبت‌های هفته جاری است.

گفتنی است پیش از خطبه های نمازجمعه پارس آباد، مجید خدابخش استاندار اردبیل به ارائه گزارشی از اعتبارات و پروژه های در حال اجرای این شهرستان پرداخت.

 

اخبار مرتبط

نظرات