- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

«افشین بیابانگرد» دلاور مرد پارس آبادی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد

به گزارش مغانه به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اردبیل، احد پازاج سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا افشین بیابانگرد را به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان دعوت کرد.

با حضور احد پازاج و افشین بیابانگرد اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا (دوحه قطر) در خانه کشتی شماره یک تهران برگزار می‌شود.

رقابت‌های کشتی قهرمانی آسیا روزهای ۱۶ تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه در شهر دوحه قطر برگزار می‌شود.

اسامی نفرات دعوت شده به این اردو که تا روز دوم اردیبهشت‌ماه ادامه دارد، در ۵۹ کیلوگرم حمید سوریان، محمد نوربخش از تهران و محسن حاجی‌پور از مازندران هستند.

در وزن ۶۶ کیلوگرم امید نوروزی، محمدعلی گرائی از فارس و امین سوری از خوزستان، در وزن ۷۱ کیلوگرم افشین بیابانگرد از اردبیل، در وزن ۷۵ کیلوگرم پیام بویری از خوزستان، یوسف اخباری و مهرداد بهرامی از تهران، در وزن ۸۰ کیلوگرم میلاد خسروی از لرستان، یوسف قادریان از البرز و علی زینتی‌رفاه از قم در این اردو حضور دارند.

در وزن ۸۵ کیلوگرم حبیب‌اله اخلاقی، مجتبی کریم‌فر از خوزستان و داود عابدین‌زاده از تهران، در وزن ۹۸ کیلوگرم مهدی علیاری از تهران و سیدمصطفی صالحی‌زاده از خوزستان و در وزن ۱۳۰ کیلوگرم بشیر باباجان‌زاده، بابک رزم‌پوش از مازندران، آرمان نظری از لرستان و بهنام مهدی‌زاده از تهران به این اردو دعوت شدند.

در این مسابقات سرمربی احد پازاج، مربیان منتخب سرمربی ناصر نوربخش، مجید جهاندیده، حمید باوفا و بهروز جمشیدی، ماساژور حسین حیدریان و سرپرست مهدی شربیانی است.

برای شرکت در رقابت‌های جام رومی کیدز سالار مشروطی در وزن ۷۳ کیلوگرم کشتی فرنگی نونهالان عازم ترکیه می‌شود.

رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام رومی کیدز روزهای سوم و چهارم اردیبهشت‌ماه در شهر قونیه کشور ترکیه برگزار می‌شود.

عبدالکریم کاکاحاجی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان از چهار کشتی‌گیر برتر نونهال کشور دعوت کرد که سالار مشروطی فرنگی‌کار نونهال اردبیلی در این رقابت‌ها حضور دارد.

اسامی نفرات اعزامی به رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام رومی کیدز شامل ۳۸ کیلوگرم ایمان محمدی، در ۴۲ کیلوگرم ابوالفضل فرمانی، در ۵۹ کیلوگرم سیدحمید افتخاری و ۷۳ کیلوگرم سالار مشروطی است.