امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
زمان انتشار : جولای 30th, 2017 3:51 | کد خبر : 22200 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

افزون بر ۵۵درصد مطالبات گندم کاران پارس آباد پرداخت شد

فرماندار شهرستان پارس آباد مغان گفت که با پرداخت ۵۰۰میلیارد ریال ، تا کنون بیش از ۵۵درصد مطالبات گندم کاران این شهرستان به حسابشان واریز شده است.

به گزارش مغانه آنلاین، اکبر صمدی افزود: مابقی طلب کشاورزان گندم کار این شهرستان بر اساس زمان تحویل به مراکز خرید تضمینی، دست کم ظرف دو هفته آینده در دو نوبت و در روزهای چهارشنبه پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به زمان شروع عملیات برداشت محصول گندم در این منطقه اظهار کرد: کار برداشت محصول استراتژیک گندم و خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان پارس آباد در سال زراعی جاری از روز ۲۵خرداد در ۱۲مرکز خرید، بدون هیچ گونه مشکل و محدودیتی انجام شد.

صمدی با بیان اینکه امسال بالغ بر ۱۰۵هزار تن گندم و نه هزار و ۵۰۰تن دانه روغنی کلزا از کشاورزان این شهرستان خریداری شد، اظهار کرد: با وجود محدودیت های مالی و اعتباری، نزدیک ۲۰۰میلیارد ریال یعنی ۱۰۰درصد مطالبات کلزاکاران و بیش از ۵۵درصد بهای گندم خریداری شده از کشاورزان منطقه پرداخت شده است.

وی سطح زیر کشت گندم و کلزا دراراضی بخش خصوصی و دولتی این شهرستان در سال جاری را به ترتیب۳۰هزار هکتار و چهار هزار و ۵۰۰هکتار عنوان و بیان کرد: احداث سیلوی ذخیره گندم و صنایع تبدیلی و تکمیلی از نیازهای این شهرستان است که در صورت تحقق علاوه بر ایجاد فرصت های شغلی جدید، شاهد رونق و شکوفایی هرچه بیشتر بخش کشاورزی این منطقه خواهیم بود.

اخبار مرتبط

نظرات