امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
زمان انتشار : ژوئن 27th, 2017 9:19 | کد خبر : 22005 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

افزایش چشمگیر عملکرد محصولات گندم و کلزا در کشت و صنعت مغان

نایب رئیس هیئت مدیره و معاون اداری، مالی و بازرگانی کشت و صنعت مغان گفت: در سایه الطاف خداوند و تلاش شبانه روزی همکاران عملکرد محصولات گندم و کلزا در این بنگاه اقتصادی نسبت به پارسال رشدی چشمگیر یافته است.

محسن آزادی/ مغانه آنلاین_ شهریار نگاهی امروز سه شنبه در جریان بازدید از اکیپ های فعال برداشت غلات در برخی از بخش های زراعی این شرکت افزود: راندمان فعلی محصولات کلزا و گندم  فراتر از پیش بینی هاست و توجه ویژه مدیریت قبلی در تامین دستگاه ها ،ادوات،نهاده ها و اهتمام جدی مدیریت جدید در تغذیه و مبارزه با آفات و امراض باعث افزایش چشمگیر کمی و کیفی این دو محصول شده است.

نایب رئیس هیئت مدیره شرکت مغان همچنین با بیان اینکه عملیات برداشت محصولات طبق برنامه و بدون هیچ گونه مشکلی در حال انجام است، اظهار امیدواری کرد: انشاءالله در محصولات بهاره نیز شاهد افزایش مشابه باشیم که این موفقیت مرهون زحمات و تلاش های شبانه روزی همکاران به ویژه شاغلان بخش زراعت می باشد.

وی همچنین در بازدید از انبار و محل تحویل غلات و بارگیری کلزا، از کلیه نیروهای فعال در امر برداشت به ویژه عوامل اجرایی واحدهای زراعت، حفاظت و انبار قدردانی کرد.

اخبار مرتبط

نظرات