امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آگوست 28th, 2018 3:48 | کد خبر : 22991 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

افتخارآفرینی هنرمندان پارس‌آبادی در جشنواره تئاتر استان اردبیل

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس آباد از درخشش تئاتری های این شهرستان در بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان اردبیل خبر داد.

به گزارش مغانه آنلاین، مجتبی هاتف در حاشیه آیین اختتامیه این جشنواره گفت: در این رویداد هنری، هنرمندان شهرستان پارس آباد با مجموع سه اثر نمایشی، در بخش های رقابتی و جنبی حضور داشتند.

وی ادامه داد: در آیین اختتامیه با رای هیات داوران جشنواره، نمایش “جایی که پیاده رو تموم می‌شه” نوشته “کیوان نخعی” به‌کارگردانی “یاشار منوچهری” ازگروه تئاتر “آران هنر” پارس آباد به‌عنوان اثر برگزیده به جشنواره سراسری تئاتر فجر کشور معرفی شد.

وی افزود: همچنین نمایش “ن ی م” نوشته “مهدی حسن زاده” و کار “محمد رزمی” از گروه تئاتر “پدیده مغان” عنوان تقدیر بهترین طراحی صحنه را با طراحی محمد رزمی از آن خود کرد.

وی اظهار داشت: طبق آرای هیات داوران ، همچنین لوح تقدیر بهترین آفیش بروشور جشنواره به شهریار شکاری، بهترین بازیگر زن  به نسرین هوشیار و بهترین بازیگر مرد این جشنواره به علی محمدزاده برای بازی در نمایش “جایی که پیاده رو تموم می شه” اعطا شد.

همچنین دیپلم افتخار و تندیس جشنواره برای بهترین کارگردانی به یاشار منوچهری برای کارگردانی نمایش جایی که پیاده رو تموم میشه رسید.

اخبار مرتبط

نظرات