- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

بیمارستان و تصفیه‌خانه پارس‌آباد امسال افتتاح می شود

به گزارش مغانه،  مهدی احمدی پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از دو پروژه مهم پارس‌آباد که با همراهی نماینده پارس‌آباد در مجلس به انجام رسید، اظهار کرد: برای تکمیل این پروژه ۶۲ میلیارد تومان منابع اعتباری نیاز است تا پایان امسال بتوانیم این دو پروژه را که از مطالبات به حق مردم این منطقه است تکمیل کرده و به بهره‌برداری برسانیم.

وی یادآور شد: بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی پارس‌آباد که با بهره‌گیری از توان مهندسان داخلی و کارشناسان زبده در حال اجرا است با پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصد در حال انجام است که تاکنون برای بهره‌برداری از آن ۱۴ میلیارد تومان هزینه شده و ۱۲ میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است تا این پروژه تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: تصفیه‌خانه فاضلاب پارس‌آباد نیز با پیشرفت ۸۳ درصد در حال انجام است که برای اجرای این پروژه نیز تاکنون ۲۰ میلیارد تومان هزینه شده و با ترزیق ۱۶ میلیارد تومان اعتبار دیگر این پروژه نیز تا پایان امسال آماده بهره‌برداری خواهد شد.

احمدی در پایان سخنان خود بیان کرد: باید تلاش و جدیت‌مان را بیش از گذشته افزایش دهیم تا بتوانیم با ترزیق منابع ملی و استانی پروژه‌های نیمه تمامی که در این شهرستان سال‌ها باقی‌ مانده و به حال خود رها شده تکمیل کرده و به بهره‌برداری برسانیم. ( فارس )

4 Comments (Open | Close)

4 Comments To "بیمارستان و تصفیه‌خانه پارس‌آباد امسال افتتاح می شود"

#1 Comment By داود On 2015/07/08 @ 1:04 ب.ظ

جناب فرماندار از این دست وعده ها زیاد شنیدیم زیاد جدی نگیرین

#2 Comment By مغان اوغلی On 2015/07/09 @ 10:46 ق.ظ

ضمن تشکر از فرماندار .امیدوارم با توجه به اینکه جایگاه فرماندارمان در سطح استان عالی میباشد امید دارم با رایزنی عوامل ذیمدخل در این را رابطه و با حمایت نماینده منطقه این پروزه ها تکمیل گردد.

#3 Comment By همشهری On 2015/07/09 @ 10:49 ق.ظ

ضمن عرض سلام و تشکر از فرماندار پرتلاش منطقه حقیر با شناختی که در این مدت از جنابعالی دارم یقین دارم که تکمیل خواهد شد

#4 Comment By ذره بین On 2015/07/10 @ 7:22 ب.ظ

امیدوارم وعده سر خرمن نباشه!!!!!!!!!!!! که خواهد شد.. با عرض پوزش از فرمانداری محترم.