امروز: جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : جولای 6th, 2015 1:21 | کد خبر : 12525 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

بیمارستان و تصفیه‌خانه پارس‌آباد امسال افتتاح می شود

فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: دو پروژه مهم این شهرستان شامل بیمارستان۱۲۰ تختخوابی و تصفیه‌خانه پارس‌آباد تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش مغانه،  مهدی احمدی پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از دو پروژه مهم پارس‌آباد که با همراهی نماینده پارس‌آباد در مجلس به انجام رسید، اظهار کرد: برای تکمیل این پروژه ۶۲ میلیارد تومان منابع اعتباری نیاز است تا پایان امسال بتوانیم این دو پروژه را که از مطالبات به حق مردم این منطقه است تکمیل کرده و به بهره‌برداری برسانیم.

وی یادآور شد: بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی پارس‌آباد که با بهره‌گیری از توان مهندسان داخلی و کارشناسان زبده در حال اجرا است با پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصد در حال انجام است که تاکنون برای بهره‌برداری از آن ۱۴ میلیارد تومان هزینه شده و ۱۲ میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است تا این پروژه تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: تصفیه‌خانه فاضلاب پارس‌آباد نیز با پیشرفت ۸۳ درصد در حال انجام است که برای اجرای این پروژه نیز تاکنون ۲۰ میلیارد تومان هزینه شده و با ترزیق ۱۶ میلیارد تومان اعتبار دیگر این پروژه نیز تا پایان امسال آماده بهره‌برداری خواهد شد.

احمدی در پایان سخنان خود بیان کرد: باید تلاش و جدیت‌مان را بیش از گذشته افزایش دهیم تا بتوانیم با ترزیق منابع ملی و استانی پروژه‌های نیمه تمامی که در این شهرستان سال‌ها باقی‌ مانده و به حال خود رها شده تکمیل کرده و به بهره‌برداری برسانیم. ( فارس )

اخبار مرتبط

نظرات

داود

جناب فرماندار از این دست وعده ها زیاد شنیدیم زیاد جدی نگیرین

مغان اوغلی

ضمن تشکر از فرماندار .امیدوارم با توجه به اینکه جایگاه فرماندارمان در سطح استان عالی میباشد امید دارم با رایزنی عوامل ذیمدخل در این را رابطه و با حمایت نماینده منطقه این پروزه ها تکمیل گردد.

همشهری

ضمن عرض سلام و تشکر از فرماندار پرتلاش منطقه حقیر با شناختی که در این مدت از جنابعالی دارم یقین دارم که تکمیل خواهد شد

ذره بین

امیدوارم وعده سر خرمن نباشه!!!!!!!!!!!! که خواهد شد.. با عرض پوزش از فرمانداری محترم.