- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

اعمال جراحی بیمارستان ارس پارس آباد 15درصد افزایش یافت

 026
مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل گفت: در هشت ماه گذشته در مقایسه با مدت مشابه پارسال، آمار عمل های جراحی در بیمارستان تامین اجتماعی ارس پارس آباد حدود 15درصد افزایش یافته است.

041

به گزارش مغانه، مهدی نیک سیرت روز دوشنبه در آیین تودیع و معارفه رییسان بیمارستان ارس پارس آباد، با بیان اینکه در هشت ماه اخیر عملکرد این بیمارستان در حوزه ها و بخش های مختلف مطلوب بوده است، گفت: همچنین درمدت یاد شده، تعداد بیماران پذیرش شده در این بیمارستان 10درصد رشد نشان می دهد.
وی، ، دامنه فعالیت تامین اجتماعی را وسیع و گسترده و خدمات این سازمان را متنوع دانست و اظهار داشت: در حال حاضر افزون بر نیمی از جمعیت کشور، زیر پوشش تامین اجتماعی قرار دارند و این رقم روز به روز در حال افزایش است.
051

معاون فرماندار پارس آباد نیز با بیان اینکه هم اکنون حدود 80هزار نفر یعنی معادل بیش از 60درصد جمعیت پارس آباد زیر پوشش تامین اجتماعی قرار دارند، افزود: حدود شش هزار و 500نفر بازنشسته این سازمان در منطقه وجود دارد که از خدمات بیمارستان ارس برخوردار هستند.
احد احدزاده، اظهار داشت: بیمارستان های و مراکز درمانی این شهرستان علاوه بر مردم منطقه و شهرستان های همجوار، بیماران مناطقی از استان آذربایجان شرقی و جمهوری آذربایجان را نیز پذیرش و به آنان خدمات درمانی ارائه می کند.
066

در این آیین با اهدای هدایایی از خدمات 8ماه منوچهر فصیح رییس قبلی بیمارستان ارس پارس آباد قدردانی و امین دیندار به عنوان رییس جدید این بیمارستان معرفی شد.