- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

اعضای شورای آموزش و پرورش پارس آبادمغان تجلیل شدند

به گزارش روز یکشنبه مغانه، معاون فرماندار پارس آباد در این آیین با تبریک هفته شورای آموزش و پرورش و فرارسیدن سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: تک تک اعضای شورا رسالت سنگینی برعهده دارند که باید به وظایف دینی و قانونی خود در برابر مسائل فرهنگی و امورات مربوط به دانش‌آموزان عزیز این شهرستان به خوبی عمل کنند.

یاسر ندایی، شور و مشورت را از تاکیدات اسلام دانست و با بیان اینکه شورای آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد در دو سال اخیر موفق به کسب مقام اول استانی در بین نواحی و مناطق مختلف استان شده است، این موفقیت را نتیجه تبلور خرد جمعی و تفکر مشارکتی و حمایت خیرین دانست و از زحمات تمام فعالان عرصه آموزش و پرورش و حامیان و خیرین و معتمدین در کسب این رتبه ها قدر دانی کرد.

وی همچنین به کسب مقام اول استانی انجمن اولیا و مربیان نیز اشاره کرد و مشارکت اولیا و مربیان و خیرین را در امر آموزش بسیار مهم و تاثیر گذار دانست و ادامه داد: به واسطه این مشارکت و تلاش ها، پارس آباد در بین هنرستانهای استان با کسب بیشترین رتبه زیر ۱۰۰ کنکور رتبه اول را به دست آورده است.

به گفته وی ، در سایه تلاش و همت مجموعه آموزش و پرورش ، وضعیت این شهرستان در بحث کنکور سراسری بهبود یافته است به طوری که امسال در رشته های علوم پزشکی ۲۵ نفر از دانشگاههای معتبر کشور قبول شده اند.

DSC01675 DSC01685 DSC01716 DSC04690_30859

1 Comment (Open | Close)

1 Comment To "اعضای شورای آموزش و پرورش پارس آبادمغان تجلیل شدند"

#1 Comment By فرهنگی On 2016/01/27 @ 3:43 ب.ظ

افرادچاپلوس همواره درهراداره ای سعی می کنند به بهانه های مختلف خودشان را به مدیر یک اداره نزدیک کنند ودرجلسات نزد اوبنشینند این افراد کمبود شخصیت دارند ومی خواهند بااین روش جبران کنند !!!درصورتیکه مدیریک اداره مثل همه یک فرد عادی هست ودرسایه برخی ملاحظات اونجارسیده وماندگارهم نخواهد بود ..