امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژوئن 11th, 2015 7:19 | کد خبر : 12158 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

اعتبارات استانی پارس آبادمغان ۱۱۵میلیارد ریال اعلام شد

بر اساس اظهارات سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل ، اعتبارات استانی پارس آباد مغان در سال جاری، ۱۱۵میلیارد ریال تعیین و ابلاغ شده است.

داوود شایقی در جلسه برنامه ریزی و توسعه اردبیل همچنین از ابلاغ یک هزار و ۵۳۰ میلیارد ریال اعتبار ملی استانی شده به استان اردبیل خبر داد.
وی گفت: برای سال جاری اعتبار ملی استانی شده ابلاغ شده است که پروژه های آن متمرکز در چهار دستگاه آب منطقه ای، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی و آبفای شهری است.
وی با بیان اینکه هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال از اعتبار ذکر شده به پروژه های آب منطقه ای اختصاص یافته است، اضافه کرد: اعتبارات عمرانی سال جاری با تمرکز بر پروژه هایی با پیشرفت بیش از ۸۰ درصد اختصاص یافته است.
سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در عین حال به توزیع ۸۱۰ میلیارد ریال اعتبار استانی اشاره کرد و گفت: این اعتبار متناسب با ضرایب شهرستان ها به هر شهرستان اختصاص می یابد.
به گفته شایقی ضریب شهرستان اردبیل ۲۱.۱۳، بیله سوار ۸.۳۷، پارس آباد ۱۴.۱۵، خلخال ۱۰.۷۶، سرعین سه، کوثر ۴.۹۵، مشگین شهر ۱۴.۸۶، گرمی ۱۱.۵۲، نمین ۶.۹۴ و نیر ۴.۳۲ درصد از کل اعتبارات عمرانی است.
وی افزود: بر اساس ضرایب ذکر شده سهم اردبیل ۱۷۰ میلیارد ریال، بیله سوار ۶۶ میلیارد ریال، پارس آباد ۱۱۵ میلیارد ریال، خلخال ۸۵ میلیارد ریال، سرعین ۲۳ میلیارد ریال، کوثر ۳۹ میلیارد ریال، مشگین شهر ۱۲۱ میلیارد ریال، گرمی ۹۲ میلیارد ریال، نمین ۵۵ میلیارد ریال و نیر ۳۹ میلیارد ریال است.
این مسئول با تاکید به اینکه مبادله موافقت نامه با دستگاه های اجرایی زمان بر است، افزود: فرمانداران موظف اند تا قبل از آغاز ماه رمضان توزیع های شهرستانی را انجام داده و گزارش آن را ارائه کنند.
شایقی در خصوص نحوه توزیع اعتبارات اولویت را با پروژه های با بیش از ۸۰ درصد پیشرفت عنوان و اضافه کرد: پروژه جدید در صورتی که ضرورت ویژه داشته باشد حداقل با تامین ۵۰ درصد از هزینه تمام شده می تواند اجرا شود.
سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خواستار انطباق توزیع با سیاست های برنامه ریزی استان شد و گفت: به ویژه پروژه هایی که منجر به اشتغال و تولید می شوند در اولویت هستند.
وی در مقایسه اعتبارات سال جاری با سال گذشته افزود: سیاست دولت نزدیک کردن مصوب به تخصیص است و اینکه مبلغی ذکر شود اما بعدها تخصیص نیابد درست نیست.
شایقی در عین حال به تامین اعتبار لازم برای پرداخت حقوق هزار نفر استخدامی جدید در استان اشاره کرد و افزود: سال گذشته با کسری قابل توجه در حقوق مواجه بودیم و نیمی از حقوق معادل ۲۴۰ میلیارد ریال کسری داشتیم که قابل قبول نیست.
وی با بیان اینکه سیاست دولت در سال جاری بودجه انقباظی است تاکید کرد: تلاش می کنیم حداقل تا پایان ماه جاری حقوق استخدامی های جدید را پرداخت کنیم.

اخبار مرتبط

نظرات