امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
زمان انتشار : آگوست 5th, 2017 11:59 | کد خبر : 22223 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

استقبال پرشور از خادمان رضوی در پارس آبادمغان

آیین استقبال از خادمان رضوی و پرچم متبرک حرم مطهر امام رضا(ع) شب گذشته در شهرستان مرزی پارس آباد مغان برگزار شد.

به گزارش مغانه آنلاین، در این آیین معنوی، صدها نفر از شیفتگان خاندان عصمت و طهارت در پارس آباد با حضور در مراسم استقبال از کاروان خدام حرم رضوی و پرچم گنبد امام رئوف عشق و ارادت خود را به خاندان اهل‌بیت(ع) به نمایش گذاشتند.

آیین استقبال از خدام بارگاه ملکوتی امام هشتم امام رضا (ع) همزمان با سالروز ولادت این امام همام در قالب کاروان‌های زیر سایه خورشید با حضور خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، امام جمعه، معاون فرماندار، فرمانده سپاه و نیروی انتظامی، مسؤولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان و حضور پرشور مردم ولایتمدار پارس آباد مغان در مصلی امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد.

امام جمعه پارس آباد در این آیین ضمن عرض خیرمقدم به این کاروان اظهار داشت: حضور خادمان حرم مطهر رضوی و پرچم امام رضا (ع) در این شهر مایه خیر و برکت فراوان برای مردم شهرستان پارس آباد است.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سیدسعید رشادی تصریح کرد: امام رضا (ع) به محبان و ارادتمندان خود نگاه و عنایت ویژه‌ای دارد و خدام حرم مطهر رضوی با حضور در شهرستان‌ها عطر و بوی امام رضا (ع) را به سراسر کشور منتقل می‌کنند.

قرائت صلوات خاصه امام رضا (ع)، بیان فضائل و کرامات امام رضا (ع) توسط خدام حرم مطهر رضوی، تبرک جویی از پرچم بارگاه ملکوتی آستان قدس رضوی توسط مردم و توزیع نمک نذری از سوی آستان قدس در بین حاضران توسط خادمان حرم رضوی و برپایی ایستگاه صلواتی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

 

اخبار مرتبط

نظرات