- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

استعفای فرماندار پارس آباد به زودی بررسی می شود

مجید خدابخش امروز پنجشنبه در حاشیه افتتاح سالن مسافری پایانه مسافری بیله سوار درگفت و گو با خبرنگار مغانه، با ابراز تاسف از استعفای فرماندار پارس آباد، افزود: بیگدلو در متن استعفا، علت و انگیزه کناره گیری از سمت فرمانداری را مسائل و مشکلات شخصی اعلام کرد ه است.

به گزارش مغانه، گرچه استاندار اردبیل علت استعفای فرماندار را مشکلات شخصی وی اعلام کرد ولی گفته می شود فشارهای سیاسی، بهانه تراشی ها، کارشکنی ها، سنگ اندازی ها و مخالفت های بی مورد معاون سیاسی استاندار اردبیل و فضای سیاسی حاکم بر استان علت استعفای فرماندار مردمی و پرتلاش شهرستان ولایی پارس آباد بوده است.

وی از حدود ۶ماه پیش به سمت فرماندار این شهرستان انتخاب شده که در این مدت کوتاه گام های بلندی در راستای توسعه و پیشرفت همه جانبه منطقه به خصوص پیوستن پارس آباد به منطقه آزاد ارس و گشایش گمرک اصلاندوز برداشته است که درصورت کناره گیری وی بعید است سرانجام این طرح ها به نتیجه مطلوب برسد.

بیگدلو گرچه از مدیران دولت احمدی نژاد و از نیروهای ارزشی و اصولگراست ولی به علت توانمند و کارآمد بودن، مورد قبول طیف ها و جناح های مختلف است و حتی نیروهای اصلاح طلب واقع بین که منافع و مصالح عمومی و منطقه را به منافع حزبی و فردی ترجیح می دهند او را مقتدرترین و شایسته ترین فرماندار پارس آباد از بدو تاسیس فرمانداری این شهرستان تا کنون می دانند و معتقدند سمت فرمانداری برای بیگدلو بسیار کوچک است و ایشان این لیاقت و توانمندی را دارد که در سمت وزیر به این نظام و مملکت خدمت کند.

ایرج بیگدلو دارای مدرک تحصیلی لیسانس عمران و فوق لیسانس مدیریت شهری از دانشگاه تهران است.

بیگدلو پیش از انتخاب شدن به سمت فرماندار پارس آباد، فرماندار شهرستان پردیس از توابع استان تهران بود و عضو کمیسیون مغایریت های غیراساسی استانداری تهران، مشاور قطار شهری (مترو) کرج، رئیس شورای اسلامی شهر ملارد، معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهریار استان تهران، عضو انجمن بتن ایران، عضو سازمان نظام مهندسی، معاون عمرانی استانداری اردبیل در دولت دهم از دیگر سوابق و مسوولیت های قبلی وی می باشد.

ایرج بیگدلو در اولین نشست خبری با خبرنگاران پارس آباد، گفته بود که در جهت استیفای حقوق و مطالبات مردم توسعه و پیشرفت شهرستان پارس آباد از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و در این مسیر تمام توان خود و ظرفیت ها و قابلیت های مطقه را به کار خواهم بست و درصورت غرض ورزی، کارشکنی و مخالفت سیاسی مسوولان ارشد استان، عطای این پست را به لقایش خواهم بخشید و از سمت خود کناره گیری خواهم کرد.

بر اساس قرائن و شواهد موجود، ایرج بیگدلو تا امروز به هر منصب و سمتی که منصوب شده توانسته وظایف و مسوولیت های محوله را به نحو احسن انجام دهد و منشأ خدمات و تحولات اساسی باشد.

 

 

6 Comments (Open | Close)

6 Comments To "استعفای فرماندار پارس آباد به زودی بررسی می شود"

#1 Comment By منبع موثق On 2014/10/31 @ 9:14 ق.ظ

طبق اطلاع به استحضارمی رساند بااستعفای آقای بیگدلو موافقت وآقای مهندس نصيری بزودی فرماندارپارس آبادمی شودایشان هم فردی توانمند وقوی ومديري دلسوزوكاردان هستند (نماينده سابق شهرستان گرمي)

#2 Comment By اکبر رحمانی On 2014/11/01 @ 8:20 ب.ظ

استاندار اردبیل و معاون سیاسی وی از اول به دنبال یک اصلاح طلب تندرو برای پست فرمانداری پارس آبادبودند . علیرغم مخالفت ظاهری و باطنی آنان، بیگدلو به سمت فرمانداری انتخاب شد و از ابتدا معلوم بود که مسوولان استانداری وی را یاری و همراهی نخواهند کرد و سد راه برنامه های وی خواهند بود. این کشور، استان و منطقه برای پیشرفت و آبادانی به شدت نیازمند افراد و نیروهای توانمندی همچون ایرج بیگدلو ست که متاسفانه جناح بازی ها و باند بازی ها و سیاسی کاری ها باعث می شود بسیاری از چنین افراد لایق و شایسته در حاشیه قرار گیرند.
بیگدلو یک نعمت بزرگ برای این منطقه بود که با کمال تاسف مردم این شهرستان را از آن محروم کردند و آنقدر در منگنه قرار دادند تا مجبور شد استعفا دهد. بیگدلو محتاج این منطقه و پست فرمانداری نبود و نیست بلکه این مائیم که محتاج و نیازمند چنین نیروهای متعهد و متبحر هستیم.

#3 Comment By واقف On 2014/11/02 @ 12:34 ب.ظ

سلام
این بیشتر وظیفه رسانه های خبری و سایت های خبری شهرستان پارس آباده که باید و باید مردم رو از این خطر جدی آگاه کنن.حیف این شهرستان نیست که به تنهایی قطب کشاورزی کشوره؟این شهرستان حتی توانایی استان شدن و حتی توانایی اینرو داره که یکی از مراکز استانی زیبای کشور باشه.در واقع قدرت دست خود مردم شهرستانه منتها باید به مردم کمک بشه تا این قدرتی رو که دارن که متاسفانه داره ازطرف مرکز استان به چپاول میره بدونن و مانع اینکار بشن.فرماندار محترم یکی از این افرادی هست که میتونه این شهرو از بن بستی که سیاست اردبیل و مسئولانش اینه که پارس آباد به مثال باتلاق بمونه رو نجات بده.بیشترین خطر جدی اینه که نمایندگان اردبیل تلاششونو میکنن تا اردبیل کلانشهر شه و این رسما مرگ شهرستان پارس آباده .نگذارید این اتفاق بیفته،نگذارید فرماندار از این شهر بره،نگذارید این شهر بره بسوی خواب عمیق چندین ساله .متاسفانه نماینده شهر پارس آباد هم ضعیفترین نماینده ای بود که این شهر به خود دیده است. بنده دلسوز شهرستان هستم و همیشه تلاشم این بوده که پارس آباد پیشرفت های کلان و جدی رو به خود داشته باشه.خدمت گذار شما عزیزان .واقف

#4 Comment By علی On 2014/11/05 @ 3:04 ب.ظ

سلام
اقای بیگدلو فرماندار توانایی بود اخبار مستند هست حتی بسیار فعالتر از استانداری عمل میکرد برا بارس اباد. اقای فرماندار مستقیم از وزارت کاراشو انجام میداد کارای بسیار خوبی در طول این مدت کرده بودند. مطمئینن همه مردم بار ساباد میدونن از استانداری بهش فشار وادر کردن که برا بارس اباد زیاد کار نکنه. جون کاراشو مستقیم از وزارت می گرفت اردبیل رو حساب نمیکرد. جون خودش استانداری بوده و میدونست جقدر حق بارس اباد ضایع میشه. اتفاقا همون اول اقای فرماندار میدونستن جی میگذره . و همه ی بارس ابادیا همه جی رو میدونن ظلمیکه اردبیل در بارس اباد میکنه.

#5 Comment By حاج مالک جعفرزاده بیگدیلو On 2014/11/06 @ 9:09 ب.ظ

ازمردم شریف شهرستان پارساباد میخواهم درعزل ونصب هامنفعل نشوند استاندار تلاش گر استانداراردبیل باعنایت به شایستگی های به القوه وبه الفعل شهرستان پارساباد درتمامی زمینه های سیاسی واجتماعی واقتصادی وغیره که شناخت کافی و وافر دارند تصمیمات شایسته وقابل تحسین در شان ومنزلت مردم شریف پارساباد اتخاذ خواهند فرمود.
زیرا عده ای که سالها درخواب عمیق چندین ساله بودند تازه ازخواب بیدار شده اند وفعالیت های فرمانداران قبلی از جمله اقای احمد چمنی مقدم وحاج مرتضی تقواپیشه به همراه تیم بخشدارهای تابعه ونماینده تلاشگر جناب آقای دکتر حسن الماسی نماینده مردم شریف شهرستانهای پارساباد وبیله سوار در دوره پنجم و ششم مجلس شورای اسلامی و… که مردم شهرستان پارس اباد شاهد عمران وآبادانی وفرهنگی واجتماعی واقتصادی وغیره بودند نادیده گرفته اند وحالا احساس می کنند معجزه میشود.وما منتظر تصمیمات شایسته وعالی مقام عالی استان اردبیل هستیم.

#6 Comment By یک معلّم On 2014/11/07 @ 1:30 ب.ظ

بلی ………. علی آقا راست میگه… نمایندگان بدبخت ما از اردبیلی ها تبعیت میکنند …. مثلا ً نماینده در موقع کاندیدا بودن حرف زده .. فلان کار را می کنم …. ولی بعد از نماینده شدن حتی جرأت نمی کنه حرفش را بزنه ….. از آقای فهیمی بگم که از نوعی اقدم می ترسید … یا از سپه بگم والا چی بگم آدم شرم می کنه … حالا آقای برومند دوسالش شده هنوز کاری در شأن پارس آباد هیچ کاری انجام نداده همش از سد خدآفرین حرف می زنه … هیچ کس نمی توانه به برومند بگه که آقای برومند سد خدآفرین سالها در طرح بوده … هر نماینده به بهانه این سد تکه ای می اندازه …….