- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

استخر شنای پارس آباد در دهه فجر افتتاح می شود

مروت مهرآور در گفت و گو با خبرنگار مغانه اظهار کرد: برای اجرای پروژه استخر شنای پارس آباد تا کنون شش میلیارد ریال سرمایه گذاری شده و با افتتاح آن امکان برگزاری مسابقات استانی و ملی نیز فراهم می شود.

وی افزود: در سایه مدیریت شایسته ورزش و جوانان استان و تدابیر مناسب دولت یازدهم، مدیرکل ورزش و جوانان استان با سفرهای متعدد به شهرستان‌ها به ویژه شهرستان پارس‌آباد سعی کرده تا موانع پیش‌روی توسعه ورزش اردبیل را برطرف کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس‌‌آباد بر ضرورت بهسازی جایگاه فوتبال ورزشگاه شهید کلانتری پارس‌آباد و همچنین ساخت خوابگاه ورزشی در این شهرستان تاکید کرد و گفت: قرار است سالن چند منظوره و خانه تکواندو نیز در این شهرستان احداث شود که تحقق آنها می تواند در توسعه ورزش این منطقه اثر بخش باشد.

مهر‌آور حمایت مسئولان شهرستان و نماینده مردم پارس‌‌آباد و بیله‌سوار در مجلس از افتخارآفرینان و قهرمانان رشته های مختلف ورزشی را یادآور شد و گفت: با پیگیری های نماینده پارس آباد، 400میلیون ریال اعتبار برای خرید تجهیزات و وسایل مورد نیاز سالن‌های ورزشی این شهرستان اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: اغلب چهره‌های قهرمانی استان در ورزش از شهرستان مستعد پارس‌آباد است به طوری که 15 نفر از ورزشکاران این شهرستان در اردوی تیم‌های مختلف حضور دارند.

مهرآور، حمایت و اسپانسر واقع شدن دو شرکت کشت و صنعت مغان و پارس را در تقویت ورزش قهرمانی پارس‌آباد ضروری دانست و بیان کرد: ما با مشکل خودرو در اعزام تیم‌ها به مسابقات روبه‌رو هستیم به طوری که هیچ نهاد و ارگانی در این زمینه یاریگر ما نیست.

وی، با تاکید بر حذف و یا معافیت مالیاتی شرکت‌ها و سازمان‌های اسپانسر ورزشی گفت: ما با هزاران مصیبت اسپانسر جذب می‌کنیم اما امور مالیاتی با بستن مالیات‌های سنگین به این شرکت‌ها آنها را فراری داده و به عوض حمایت زمینه دلسردی آنها را به وجود آورده است.

80309456-2960019

1 Comment (Open | Close)

1 Comment To "استخر شنای پارس آباد در دهه فجر افتتاح می شود"

#1 Comment By ایکس On 2015/03/05 @ 1:11 ب.ظ

آقای رییس شما نگفتین کدام دهه فجر چون این دهه تمام شد ولی استخر افتتاح نشد انشاالله دهه فجر ۹۴