- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

استاندار جدید اردبیل معرفی شد

در مراسمی با حضور وزیر کشور، استاندار جدید اردبیل معرفی شد.

وزیر کشور در آیین معارفه استاندار جدید اردبیل، با اشاره به اینکه امروز غرب علیه ایران جنگ روانی گسترده‌ای را سامان داده است، گفت:‌ شعار «مرگ بر آمریکا» در 13 آبان قدرت تیم مذاکره‌کننده را مضاعف کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عبد‌الرضا رحمانی‌فضلی اظهار داشت: ما تنها با توجه و تکیه به ملت قادر هستیم تا با قدرت و توان مضاعف کارها را به پیش ببریم چرا که همه مسئولان و دلسوزان این نظام معتقدند که مردم ولی نعمت ما هستند و باید قدر حضور آحاد مردم را در صحنه بهتر بدانیم.

وی از مردم به عنوان نقطه قوت و قدرت نظام اسلامی و موضع اقتدار و عظمت یاد کرد و ادامه داد: اگر اقتصاد ما با تکیه بر بخش خصوصی توانمند شود علاوه بر تاثیرات اقتصادی نتیجه این حضور را در کاهش آسیب‌های اجتماعی و اعتلای فرهنگ جامعه شاهد خواهیم بود.

وزیر کشور تصریح کرد:‌ امروز کار‌آمدی نظام اسلامی، غرب را به وحشت انداخته و نظام سلطه تلاش می‌کند با یک جنگ روانی تمام عیار جمهوری اسلامی را وادار به تسلیم کند.

رحمانی‌فضلی گفت: ما امروز معتقدیم فرصت و وقت خوبی است تا در قالب مذاکرات، سعه صدر و توانمندی خودمان را به دنیا نشان دهیم تا غرب بداند که جمهوری اسلامی ایران از نقطه ضعف و عجز با آنها حرف نمی‌زند.

این مسئول تاکید کرد: ‌اتفاقاتی که در یک سال گذشته به اشتباه در کشور رخ داد طمع دشمن را بالا برد اما انتخابات ریاست جمهوری فضایی را فراهم کرد تا سایه شوم اختلاف از سران سه قوه کنار برود و ما در اوج اتحاد و عظمت داخلی بتوانیم وارد مذاکرات شده و طمع دشمن را خنثی کنیم.

وزیر کشور بیان داشت: دشمن احساس می‌کرد که بالاتر از میدان هیاهوها و بلواهای سال 88 می‌تواند در عرصه‌های اقتصادی و نارضایتی‌ مردم جمهوری اسلامی ایران را تحت فشار قرار دهد اما ملت ایران در 24 خرداد نشان دادند که تحریم‌ها آنها را خسته نکرده و دشمن نمی‌تواند به خاطر برخی از مشکلات اقتصادی این نظام را تحت تاثیر خود قرار دهد.

رحمانی‌فضلی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور اعم از نرخ تورم، کاهش تولید، نوسانات ارزی و بسیاری از معضلات دیگر اقتصادی خاطرنشان کرد: در چنین فضایی که برخی اختلافات داخلی نیز به آن دامن می‌زد دشمنان ما احساس کردند که شرایط سیاسی، اقتصادی و اجتماعی به گونه‌ای بهتر از سال 88 فراهم شده تا در فضای عمومی کشور نابسامانی ایجاد کنند و حتی آنها به تغییر ساختار نظام نیز فکر می‌کردند که به فضل الهی و رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری و حضور هوشمندانه مردم در صحنه همه این توطئه‌چینی‌ها نقش بر آب شد و ما امروز در جبهه اقتدار ایستاده‌ایم.

وی تاکید کرد: ملت ما در 24 خرداد روایت دیگری از دلدادگی‌ها را به نظام اسلامی به نمایش گذاشت و با همکاری خوب دولت و شورای نگهبان شاهد برگزاری انتخاباتی سالم، آرام و قانونی در کشور بودیم که مردم از بین کاندیداها انتخاب نهایی خود را انجام دادند و در نتیجه در سایه همدلی همگان ابهت، شکوه و قدرت جمهوری اسلامی ایران در عرصه ملی و بین‌المللی تقویت شد.

عضو کابینه دولت یازدهم گفت: روز بعد انتخابات شاهد افزایش ارتباطات و پیام‌های تبریک از سوی سران کشورهای مختلف بودیم و سفر رئیس جمهور به نیویورک اوج مسابقه برای ارتباط و تقویت تعاملات با ایران اسلامی بود که پیشنهادات مختلفی نیز در این سفر اتفاق افتاد تا اینکه شاهد برگزاری مذاکرات ژنو یک و دو به رغم سنگینی قدرت رسانه‌ای و جنگ زرگری غرب بودیم.

رحمانی فضلی تصریح کرد:‌ غربی‌ها برای سهم بردن بیشتر از تعاملات و ارتباطات با جمهوری اسلامی ایران مسابقه بزرگی را به راه انداختند تا مبادا آمریکا و برخی کشورها بخواهند در این میدان سهم بیشتری برده و یا ارتباطات خود را در سطوح بالاتر تقویت کنند.

وی افزود: با توجه به تجربه‌ای که بنده در قائم مقامی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی داشتم احساس بر این بود که در این عرصه به جز رژیم صهیونیستی و برخی از کشورهای فریب‌خورده منطقه همه سعی دارند تا با کنار گذاشتن توطئه‌ها و دسیسه‌های قبلی به تقویت ارتباط با ایران کمک کنند تا مبادا در این عرصه کلاه سرشان برود.

شعار «مرگ بر آمریکا» در 13 آبان قدرت تیم مذاکره‌کننده را مضاعف کرد

وی به تفسیر غلط برخی از سیاسیون داخلی مبنی بر اینکه مبادا شعارهای «مرگ بر آمریکا» در 13 آبان در روند مذاکرات خللی ایجاد کند، اشاره کرد و یادآور شد: حضور آگاهانه مردم در تظاهرات 13 آبان و سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا» نه تنها عظمت ملت ایران را نشان داد بلکه پشتوانه روحی خوبی برای تیم مذاکره‌کننده ما بود تا از موضع قدرت پای میز مذاکرات بنشیند.

رحمانی‌فضلی اظهار داشت:‌ هر چند برخی از دشمنان ما تلاش کردند تا روح بی‌اعتمادی را به مذاکرات ژنو تزریق کنند اما به دلیل آنکه مواضع ما بر حق و روشنگرانه بود هیچ ترس و واهمه‌ای از فضاسازی‌های کاذب نداشتیم و همه فهمیدند که جمهوری اسلامی ایران ذره‌ای از خطوط قرمز خود عقب‌نشینی نکرده و درصدد وارد آمدن خدشه و خدعه‌ای به مبانی عزت‌مند و شجاعانه ایران اسلامی وجود ندارد.