- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

استاندار: بستر سرمایه گذاری خارجی در استان اردبیل مهیاست

به گزارش روز چهارشنبه مغانه، مجید خدابخش در جلسه شورای اداری پارس آباد که با حضور مسوولان محلی وبرخی از مدیران استانی در اصلاندوز برگزار شد، با بیان اینکه هم اکنون چندین پروژه عظیم ملی در سطح استان اردبیل در حال اجراست، ادامه داد: این طرح ها با شتاب و سرعت مناسبی می شود و با تکمیل و افتتاح آنها علاوه بر ایجاد صدها فرصت شغلی جدید و افزایش میزان تولید، شاهد رشد و توسعه همه جانبه استان خواهیم بود.

وی با اعلام اینکه اعتبارات شهرستانهای استان به صورت عادلانه توزیع می شود، اضافه کرد: تمام تلاش ما این است در تخصیص و توزیع اعتبارات استانی سهم شهرستان ها حق هیچ منطقه ای تضییع نشود.

وی با تاکید بر حمایت از سرمایه گذاران و تولید کنندگان بخش غیر دولتی، اضافه کرد: برای رفع مشکلات و موانع تولیدکنندگان و سرمایه گذاران بخش خصوصی و احیای واحدهای صنعتی و اقتصادی نیمه فعال و راکد استان گام های بلندی برداشته شده است.

استاندار اردبیل با اشاره به ظرفیت ها و قابلیت های بی نظیر پارس آبادمغان در حوزه آب و خاک گفت: استفاده بهینه از امکانات موجود و ایجاد و راه اندازی صنایع تبدیلی و تکمیلی این شهرستان را در مسیر رشد و توسعه و جهش اقتصادی قرار خواهد داد.

به گزارش مغانه، استاندار اردبیل پیش از شرکت در جلسه شورای اداری، از تعدادی از پروژه های اقتصادی و عمرانی این شهرستان بازدید کرد.

تصفیه‌خانه فاضلاب شهری پارس آباد، طرح ملی پایاب شد خداآفرین، آبگیری از محل کانال سربند، سد میل و مغان، سامانه آبیاری تحت فشار کشت و صنعت مغان از جمله پروژه هایی است که استاندار اردبیل در سفر به پارس آباد از آنها بازدید کرد و از نزدیک در جریان میزان پیشرفت فیزیکی و روند اجرایی این طرح ها قرار گرفت.

همچنین با حضور استاندار اردبیل استخر سرپوشیده شنای اداره ورزش و جوانان پارس آباد با ۱۳میلیارد ریال سرمایه گذاری افتتاح و عملیات اجرایی احداث یک باب مدرسه ۶کلاسه شبانه روزی در اصلاندوز شروع شد.

پارس آبادمغان در شمالی ترین نقطه ی استان اردبیل واقع است.